TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Senking og neonlys? bra eller dÃ¥rlig hurlumheimix?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#26271  av chris

Christian skrev:
MR2turbo skrev:hehe.. få med deg rudolf til å trekke den og da :lol:
Men uansett.. neon under bilen er jo rimelig heavy råne-effekt da, beregnet for ekte tung-rånere **dukke** :mrgreen:
Du kommer nok etter en dag :!: :wink:
Skjønner ikke hvorfor dere har så mye imot neon og andre utvendige ting, personelig synes jeg det ser bra ut. Bortsett fra de som har det synlig i hattehylla da :lol:
Må egentlig bare si meg enig, Christian. Synes det er kult jeg. Altså, på mr2 mener jeg. Ser ganske håpløst teit ut på en '86 Sirævva f.eks.. Det kommer jo litt an på hvordan man er da. Hvis man kjører frem og tilbake foran Essostasjonen halve dagen, så er det jo ganske teit, enten man har neon eller ikke :)

#26281  av cameleon

Men uansett.. neon under bilen er jo rimelig heavy råne-effekt da, beregnet for ekte tung-rånere **dukke** :mrgreen:
Pass deg nå før jeg sender rudolf etter deg :mrgreen:
Synes ikke Neons er såesielt rånete på slike biler som vi har her inne. Er jo ikke for ngentingen at de brukte det på så og si (om ikke alle) bilene i F&F og 2F2F.
:D

#26282  av cameleon

chris skrev:
Christian skrev:
Du kommer nok etter en dag :!: :wink:
Skjønner ikke hvorfor dere har så mye imot neon og andre utvendige ting, personelig synes jeg det ser bra ut. Bortsett fra de som har det synlig i hattehylla da :lol:
Må egentlig bare si meg enig, Christian. Synes det er kult jeg. Altså, på mr2 mener jeg. Ser ganske håpløst teit ut på en '86 Sirævva f.eks.. Det kommer jo litt an på hvordan man er da. Hvis man kjører frem og tilbake foran Essostasjonen halve dagen, så er det jo ganske teit, enten man har neon eller ikke :)
Er helt enig med dere også Chris og Christian. er tøft med neon synes jeg. Men bare på slike biler som er her inne.
Jeg gjentar nok en gagn, Er ikke for ingentngen at de brukte det på F&F og 2F2F :wink:

Hadde det vært opp til meg hadde MR2'en min sett ut som om den sulle ha stått nede i Tjernobyl og godjort seg :)

BTW La oss cruise fram og tilbake foran ca Ekspressen ved Alf et par hundre ganger neste gang :mrgreen:

#26284  av erling

cameleon skrev:Er jo ikke for ngentingen at de brukte det på så og si (om ikke alle) bilene i F&F og 2F2F.
:D
Det er jo verdens mest rånete filmer og dah. :mrgreen:

Menneee.. ..ooadevah. 8)

#26291  av chris

cameleon skrev: BTW La oss cruise fram og tilbake foran ca Ekspressen ved Alf et par hundre ganger neste gang :mrgreen:
Og så henger vi utenfor en eller annen ungdomsskole etterpå :mrgreen:

#26294  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev: BTW La oss cruise fram og tilbake foran ca Ekspressen ved Alf et par hundre ganger neste gang :mrgreen:
:mrgreen:
Førstemann til å finne den yngste jenta!! :P

#26298  av @lpher

chris skrev:
Det ligger jo en barneskole rett bak Bilradiospesialisten her da...mange genier som har gått der...including me! LOL ;-)

@lpher

#26310  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:
Det ligger jo en barneskole rett bak Bilradiospesialisten her da...mange genier som har gått der...including me! LOL ;-)

@lpher
Altså! Vi må jo ha en nedre grense her da! Ellers blir det for mange skoler å henge på :mrgreen:

#26318  av cameleon

@lpher skrev:
chris skrev:

@lpher
Kanskje lærerne forteller om deg også :D "Ja elever, skal dere få dere en supra så se på alf. HAN GIKK HER HAN OGSÅ SKJØNNER DERE. SETT DERE NED Å LES FOR FAEN" :lol:
 #26333  av jensi

cameleon skrev: i med skvettlappene noen ganger. Så jeg lurer på hva som vil skje om jeg senker den såppass? Er det lurt, eller bør jeg bare droppe det? Vil ikke sønderknuse lysa heller.

Skvettlapper og neon?Hmm.

Noe som skurrer her?

#26339  av cameleon

Christian skrev:Skvettlapper??? Cameleon, ta deg sammen :wink: :lol:
FUNKER FINT NÅR DET ER VINTER :lol: Dessuten er de kun på når det er vinter så desssså.
Sladre til mamma :cry:

#26345  av Christian

:mrgreen: De er fine mot steinsprut da, det synes tydelig på min at jeg ikke har hatt noen :?

#26346  av MR2turbo

kan jo være at jeg skifter mening en gang ang. neon under bilen.. men jeg synes egentlig at det passer på "utstillingsbiler" sånne som er på fremsiden av div. blader og ingenting er urørt...
Men sånn er vi jo forskjellige... og det er bra. Ellers så ville alle bilene våre sett like ut ;) Det viktigste er jo at vi gjør det vi selv liker..

#26350  av cameleon

MR2turbo skrev:kan jo være at jeg skifter mening en gang ang. neon under bilen.. men jeg synes egentlig at det passer på "utstillingsbiler" sånne som er på fremsiden av div. blader og ingenting er urørt...
Men sånn er vi jo forskjellige... og det er bra. Ellers så ville alle bilene våre sett like ut ;) Det viktigste er jo at vi gjør det vi selv liker..
Ble redd når jeg trua med å sende Rudolf på deg nå :mrgreen:

Men bilen din hadde passet med det :)
Den er jo en utstillingsbil da hehe