TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Ferrari" Konversjon

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#25690  av cameleon

Tror ikke det er mulig å skape en pen replica uansett hva en bygger på. Så en diablo replica som stod utenfor en bensinstasjon siste sommeren jeg var i usa. Var bygd på en Fiero.....

Etter min mening så må dette være et godt eksempel på en skikkelig Nachspiel idé. Altså du skal være ganske pære for i hele tatt å komme på en slik idé... Kunne sikkert ha vurdert det etter å helt i meg en dunk med sprit, men ikke ellers.

"Knsssche jeeeeei schaal byge om min mrrrrrtooo tl en forariii" :P

#25719  av sindrejl

tja.. eneste som kan bli ganske lik er mr2 isåfall..

#26079  av Dalan

cameleon skrev:Altså du skal være ganske pære for i hele tatt å komme på en slik idé...
For ikke å snakke om de som sitter rundt og sier "Ja det var en god idè!"

#26080  av sindrejl

hihi tror jeg hadde gittn et kakk i huet den som finner ut på en fest at han skal bygge ferrarri..

#26203  av bose

det grommeste hadde jo vært å bygge en mr2 replica av en fiero :roll: :roll:

#26208  av CelicaTurbo

hehe, det hadde faktisk vært en artig ide, og deretter postet bilder av prosjektet på diverse amerikanske Fiero-forum? (siden Fiero er den bitre konkurenten til MR2) :D

#26327  av Kenny

GGGGGGGGGGRRRRRRRREEEEEEEELLLLLLLLLTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!
Ser ut som en blanding av en krasjet Volvo 240, og en krasjet NSX bakfra.. ÆSJ... HEHEHE

Lattelige mann.. kunne gjort det bedre med hår gele.... :P

#26331  av Mr2 Mk2

Historien bak det hele..

Having a big dream of owning a Ferrari, who wouldn't. The down side of being in the 20s is being low in cash and never knowing where to get money.After feeling like I have to vomitt seeing that I have owned 3 Mk3 supras and then seeing 50 other stock ones rolling around CT, I have decide to change the look of one of them just to be different.I called it the "Ferrari Lamarossa" Car is made up of composite material laying around the house and stuff anyone could find at a local department store.took the door side vent style of the 512M and exhuast, Taillight and rear center section mirror ones off of the 355 spider.Smaller side mirrors. Ferrari center caps. After two years of work and dumping money. Results, having a cool looking car to cruise around town.

After a hard day at work, I just wanna strip the top off and boost around town in my toy. Roaring of the twin pipe at 4500 rpm and the HKS BOV is ear piercing at 18 psi between every shifts. 120 mph is only seconds away as long as I'm in 4th.Blasting my 10" subs and just cruise, not caring about anything, not work, not what other people are thinking, "just glide and instantly feeling better". (Memphis Ranes) Driving it like I build it.!!!!!!!!!!!Some might not like it and other digs it.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
But I'm boosting 365 days of the year in all weather and when it breaks down, Toyota dealership is where I be heading and def. won't be bending over for the over price parts.So I'm paying insurrance and mantainents of a supra but I got the attention of a Ferrari

#26351  av CelicaTurbo

"but I got the attention of a Ferrari" vel... vet noe ikke helt jeg om det er tilsvarende oppmerksomheten som en Ferrari ville gitt :)

#26354  av Mr2 Mk2

Some might not like it and other digs it.

:lol: :lol:

#26471  av Gossi

Herregud...
Only in Amerika...

Burde vært på coveret av boken "Dumme hvite menn" av Michael Moore.
:lol: