Har tenkt å senke min mr2 til våren 40mm foran og bak. monterte i høst et neonsett under hele bila. Noen plasser her jeg kjører er det relativt store fartsdempere og på noen av de har jeg tatt ned i med skvettlappene noen ganger. Så jeg lurer på hva som vil skje om jeg senker den såppass? Er det lurt, eller bør jeg bare droppe det? Vil ikke sønderknuse lysa heller.
cameleon skrev:Har tenkt å senke min mr2 til våren 40mm foran og bak. monterte i høst et neonsett under hele bila. Noen plasser her jeg kjører er det relativt store fartsdempere og på noen av de har jeg tatt ned i med skvettlappene noen ganger. Så jeg lurer på hva som vil skje om jeg senker den såppass? Er det lurt, eller bør jeg bare droppe det? Vil ikke sønderknuse lysa heller.Hmm.. hva slags fartsdumper klarer du å ta nedi med skvettisene?

Jeg har det problemet på sånne "puter".. sånne halve dumper.. der må jeg legge ett hjul på humpen, og ett på siden, ellers tar eksosen nedi. Men jeg også er litt småtakknemlig for svar på det med senking og sånn, siden jeg har litt planer om det selv