TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Apexi luftfilter

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #26025  av Gossi

Hey!
Er dette Apexi luftfilteret noen av dere har hatt gode erfaringer med til salgs i Norge? Eller er eneste løsning å bestille fra utlandet? Fungerer dette bra i tilfelle? Har hatt noen stygge episoder med ting bestilt fra utlandet over nett, derfor skeptisen... :-(

Skal ha dette filteret til min 90 Mr2 Gti. Noen som har peil på pris?

På forhånd takk!
 #26026  av chris

Gossi skrev:Hey!
Er dette Apexi luftfilteret noen av dere har hatt gode erfaringer med til salgs i Norge? Eller er eneste løsning å bestille fra utlandet? Fungerer dette bra i tilfelle? Har hatt noen stygge episoder med ting bestilt fra utlandet over nett, derfor skeptisen... :-(

Skal ha dette filteret til min 90 Mr2 Gti. Noen som har peil på pris?

På forhånd takk!
Jeg fikk markus til å kjøpe det for meg. de ligger på 1700-1900 kroner.

#26052  av turboman

Jeg kjøpte det i sommer...

Mener det var ca 1895,-...(+/-100kr)... for hele kittet, med alt du trenger.

Kjøpte det hos PowerZone i Sarpsborg...

Dette filteret anbefales på de sterkeste!!

#26071  av MR2turbo

jeg skal snart bestille noen deler fra japan igjen, Gossi.. så om du vil så kan du jo ta med et på den bestillinga, så sparer vi begge litt frakt.. :)
bare send meg en mail om du vil det.. om vi er to som deler på frakta tipper jeg at prisen ligger rundt 1500kr, totalt for det..

#26081  av CelicaGT

Bestillte mitt A'pexi filter fra Powerzone for ca 3-4 mnd siden....Visst d ikkje er komt til nyttår og du ikkje har bestillt deler fra japan markus trur eg at eg må hive meg på oxo :)

#26121  av MR2turbo

okei.. venter på priser på noen spes. deler så jeg bestiller nok når de kommer.. men jeg skal skrive det ned sånn at jeg husker det, så sier jeg fra.. :)

#26144  av @lpher

MR2turbo skrev:jeg skal snart bestille noen deler fra japan igjen, Gossi.. så om du vil så kan du jo ta med et på den bestillinga, så sparer vi begge litt frakt.. :)
bare send meg en mail om du vil det.. om vi er to som deler på frakta tipper jeg at prisen ligger rundt 1500kr, totalt for det..
Hvor er det du skal handle da? Kankje jeg hiver meg på jeg også....lista over 'must haves' begynner å bli temmelig lang nå.. ;-)

@lpher

#26148  av MR2turbo

http://www.takakaira.com

hvis vi går i sammen blir det nesten ikke frakt å betale :D så bare kikk og gi beskjed...

#26150  av CelicaTurbo

erk, alt for fristende for min julelommebok det der :(

#26156  av MR2turbo

en liten julegave til bilen er vel på sin plass Kristian ;)

#26207  av CelicaTurbo

jeg får vel først ordne den køen av ting som må gjøres med bilen før jeg kjøper noe nytt tenker jeg :)

#26217  av Gossi

Hadde du tenkt å bestille før jul Markus?
Den svir i tilfelle i min julelommebok også... Tror nesten jeg må se på hvor mye jeg har igjen i januar. :?
Kan du ikke si ifra neste gang du skal bestille fra Japan?
Jeg må spare penger så noen kan få satt inn den nye girkassen min også vet du...

#26257  av MR2turbo

Kristian: Skjønner.. ;)

Gossi, Hadde egentlig tenkt til det, ja.. men skal sikkert bestille mere fremover.. så det går sikkert bra.. :)

#26322  av Hobbes

* HÃ¥nd *

Legger du til et Apexi luftfilter til meg og?

#26367  av MR2turbo

da var det ordnet, hobbes ;)