TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sindres Gothmobile-Celica!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#26051  av cameleon

Klarte bare ikke å dy meg :mrgreen:
Vanvikans skrekk mwhahaha :P
Vedlegg
DSCN0082.jpg
DSCN0082.jpg (35.53 kiB) Vist 1462 ganger
DSCN0079.jpg
DSCN0079.jpg (13.49 kiB) Vist 1462 ganger
DSCN0077.jpg
DSCN0077.jpg (38.53 kiB) Vist 1462 ganger
DSCN0076.jpg
DSCN0076.jpg (33.37 kiB) Vist 1462 ganger

#26062  av chris

Når neon'en er avslått, betyr det at den er sint, eller? :D

#26074  av erling

Bisarre interesser som utvikler seg her. :shock:

:D

#26076  av MR2turbo

hehe..
Tror enkelte her muuuuligens har litt sære fotohobbyer :mrgreen:

#26078  av cameleon

chris skrev:Når neon'en er avslått, betyr det at den er sint, eller? :D
Hehe. Som du vet så har både min og din bil skjel. Bilen min har lt forskjellige humørsvingninger. Du har helt rett at når neonsene ikke er på så er den ltt sinna. Når kun de gule lysene er på så betyr det at den koser seg. Når den er sånn skikkelig sinna lyser både girkula og neonsene under bila. Når den er skikkelig sinna, sånn mord i blikket er det kun girkula og neonsene under bila som lyser. Noe som er ganske farlig akkurat nå i og med at det er så mørkt ute. Skal du kjøre den når den er mordersinna så bør en kunne veiene ganske utenatt i og med at det blir det samme som å lukke øynene når en kjører :twisted:

#26082  av sindrejl

samtidig så utvikler motoren xx-antall hk mer i ren adrenalin? ;)

#26091  av @lpher

Hmm...ble litt (John Carpenter's) "Christine" dette... ;-)

@lpher

#26097  av cameleon

sindrejl skrev:samtidig så utvikler motoren xx-antall hk mer i ren adrenalin? ;)
Du har så rett så rett :D Men nå må dere huske på en ting til da. Spoileren på bilen utgjør ganske mye ekstra. Hadde det ikke vært for den hadde minst 50hk vært borte. Når jeg fikk på 17" fikk bilen ekstra 100hk Samtidig så skulle bilen vært senka, ekstra 30hk der. Decals mellom 20-25hk og med ts-ogn merket så fikk jeg ut en ekstra 10hk. Momoseter + ratt+ girkule + gulvmatter og terskelister utgjør tilsammen 300hk. Så hvis jeg har hatt alt det her så hadde jeg hatt ei skikkelig kjapp bil :P
Bare se på de som eier bmw det. bare den blir senka og får rieger front så kjører de mye fortere :wink:

Alternativ til deg @lpher, skaff deg neonlys under bilen du også. Blir myyyyyyyyyyyye kjappere da :D
Fikk høre det av en gammel bmw entusiast :lol: