TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Og folk lurer pÃ¥ hvorfor jeg har lyst Ã¥ reise til usa.......

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#26014  av Mr2 Mk2

Flotte former :D
Vedlegg
Girls%2029.jpg
Girls%2029.jpg (32.19 kiB) Vist 1008 ganger

#26016  av cameleon

Jepp. Nydelig jente og nydelig bil. Men har faktisk seriøse planer om å flytte til USA om et par års tid. Onkelen min bor i KS. Miss the US :cry:

#26017  av Mr2 Mk2

tror jeg nøyer meg med sverige isåfall...Men tviler på det blir noe flytting de første årene...Men ser jo ut som TOMG koser seg der...

#26021  av cameleon

Jostein skrev:tror jeg nøyer meg med sverige isåfall...Men tviler på det blir noe flytting de første årene...Men ser jo ut som TOMG koser seg der...
Jepp. Har familie over dammen jeg da. Onkel og hele bølingen hehe. Skal ikke se at jeg reiser over om et par år i alle fall :wink: Så kanskje jeg får spredt ts-ogn hehe. (http://www.ts-ogn.com) hehe

#26038  av sindrejl

uff det gåkke.. kommer til å savne deg alt for mye :(

#26040  av cameleon

sindrejl skrev:uff det gåkke.. kommer til å savne deg alt for mye :(
*kosepåsindre* hehe :P

#26046  av sindrejl

dessuten blir jeg alt for sjalu .. :oops: :roll:

#26047  av cameleon

sindrejl skrev:dessuten blir jeg alt for sjalu .. :oops: :roll:
Haha :lol:

Er jo en drøm og få kjøre bilen sin i USA. Lukker øynene og ser for meg meg helt alene på en øde vei gjennom Death valley, opp Boulder Colorado, Rett opp mot Canada og der de spiller inn Smalville. Røske med meg Kristin Kreuk som spiller Lana lang i serien. Kjøre av gårde med henne, gifte meg og leve lykkelig alle mine dager (med henne *Knis*) :D

#26048  av sindrejl

haha du har drømmene iorden iallefall :D

#26049  av cameleon

sindrejl skrev:haha du har drømmene iorden iallefall :D
Hehe :D Litt moro må man jo ha det på bekostning av den skjønne uge kvinnen i Smallville :wink:

Pen er hun i alle fall.

#26192  av sindrejl

oioioioioi ....!!

#26330  av Kenny

tenk å sitte å lene seg på en sånn bil da...? så dumt... HEHE! :lol:

Neida... så jo fin ut hu... :wink: