Har lenge sliti med at bilen akselrerer litt dårlig. Akkurat som clutchen slurer litt ved høy rpm, men clutchen er ny. Den gikk en periode litt bedre, men nå er den på samme dårlige stadiet igjen
. Hva kan dette komme av?? har sjekket utrolig mye rart, men finner ikke ut av det
Jeg synes motoren også har litt mye rar ulyd i seg, en blanding av rasle, tikke og litt ule lyd, men den skal visst være slik har jeg fått beskjed om.
Har hatt bilen flere ganger på forskjellige Toyota verksteder, tom Naf var innblandet hos den siste sjekken hos Toyota, men alle sier at den er ok, at det ikke er noe spesiellt dårlig med den
De folka der har ikke peiling, for jeg vet den går litt dårlig.
Hvem er det best å gå til angående dette problemet ?

Har hatt bilen flere ganger på forskjellige Toyota verksteder, tom Naf var innblandet hos den siste sjekken hos Toyota, men alle sier at den er ok, at det ikke er noe spesiellt dårlig med den

Hvem er det best å gå til angående dette problemet ?
Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.