TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rc bil som drifter!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#25988  av Ninjamannen78

Helt Rått!! Så ut som de hadde teken på det der ja..

#25990  av Mr2 Mk2

Ninjamannen78 skrev:Helt Rått!! Så ut som de hadde teken på det der ja..
sikkert dritfett å kjøre med kompiser og slikt da :D

#25997  av Goose

Lurer på om han gjorde noe spes. mods med denne RC bilen?

#25998  av sindrejl

lsd osv? :D regner med bilen er selvbygd

sinnsykt stilig :D

#26004  av Goose

Lurer på om jeg kan gjøre dette med min modifisert Taxxas T-Max ?

#26006  av Mr2 Mk2

Goose skrev:Lurer på om han gjorde noe spes. mods med denne RC bilen?
det vil jeg tro...Er på nippet til å kjøpre meg en Kyosho bil,men 3k er mye peng for en lekebil,Vil heller ha dem til skikkelig bil :wink:

#26018  av CelicaTurbo

undersøkte tanken på å kjøpe en bil jeg kunne bygge for ett års tid siden, ble litt overrasket når jeg så at det var flere produsenter som tilbød flere varianter av diffbremser på bilene sine, riktignok kostet en sperre som regel over 1000,- spenn, men skal man drive drifting er det gjerne et must? Tilogmed Torsen-diff var det mulig å få :)

#26019  av Mr2 Mk2

kjøper bare ferdig jeg isåfall...ser dem har de til 2999på bystasjonen.. :D

#26020  av CelicaTurbo

jeg hadde lyst på et skikkelig byggesett jeg, halve gøyen å vite at du har bygget bilen selv :)

..men det ble ikke noe av da..

#26022  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:jeg hadde lyst på et skikkelig byggesett jeg, halve gøyen å vite at du har bygget bilen selv :)

..men det ble ikke noe av da..
joda det er jo sant det..Men regna med at det ble nokk mekkein anyway,for de må jo fikses på hele tiden..Så det blir nok ikke for lite mekking,men er jo noe med det å ha selvbygd bil da :D

#26035  av Erlend

Tøft å mekke drifting-RC-bil :) *vurdere å mekke mer på 911 GT3en...*

#27096  av Razer

Heisann!

Dette er noe jeg har holdt litt på med, synes nesten videoen er litt pinglete jeg.... de ligger jo ikke bredt nok, pent nok, og lenge nok:D:D

Kommer video snart, er bonusmateriale på drift day videoen til http://www.kamikazedrifters.com
Vedlegg
HPIM0380.jpg
HPIM0380.jpg (34.37 kiB) Vist 825 ganger