TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var Celicaen solgt...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #25814  av funkes

Da var det en Carlos Sainz mindre hos ts-ogn's medlemmer :)
Det siste av papirer ble ordnet i dag, og en ny lykkelig eier stakk av gårde med bilen for ti minutter siden.

Kommer nok til å savne bilen, var jo en rimelig strøken bil.
Menmen...ut og finne ny bil med turbo/4wd 8)

#25815  av sindrejl

fy da :(

#25817  av kennethx

4wd, hmm, ST205? :D

#25820  av @lpher

Funkes da....dont leave me this way!! ;-)

@lpher

#25835  av Foe

:cry: why? O WHYYY?

#25853  av CelicaTurbo

hm, så da blir det enten ST205 eller så er det boxer-lyden som lokker Funkes som en sirene? (jeg tenker så klart dem sirene som er omtalt blandt sjømenn) :)

#25869  av @lpher

CelicaTurbo skrev:hm, så da blir det enten ST205 eller så er det boxer-lyden som lokker Funkes som en sirene? (jeg tenker så klart dem sirene som er omtalt blandt sjømenn) :)
LOL ...ja noe må det være ;-) En ST205 hadde vært noe da ;-)

@lpher

#25895  av funkes

;)

#25896  av cameleon

noen tanke om hvordan bil du skal skaffe deg nå da eller?

#25901  av CelicaTurbo

han har nok planen ganske klar han, så spørs det heller om han overrasker oss med en ST205 eller en Impreza, jeg håper jo så klart på at det er en ST205 da i det minste. Det lille inntrykket jeg har av Funkes tyder ihvertfall på at det ikke blir en nedgradering av bil (da må en Impreza være av en vesentlig nyere modell i så tilfelle)

vi får vel se det tidsnok :)

#25916  av Erlend

Enda en ST205 hadde vært herlig å fått her på TS-OGN :) Digger den bilen.
Subaru er jo så kjedelig, man ser dem overalt nesten :) Selv om en WRX STI-modell i en annen farge enn rallyblå kunne vært litt tøft da.. :)

#25928  av CelicaTurbo

synes også Impreza er litt kjedelig, det kom jo et helt lass av dem på Japsetreffet begge årene :? Men motorlyden er jo noe artig fra boxeren da :)

#25936  av @lpher

CelicaTurbo skrev:synes også Impreza er litt kjedelig, det kom jo et helt lass av dem på Japsetreffet begge årene :? Men motorlyden er jo noe artig fra boxeren da :)
Det som plager meg mest med imprezan er at den startet livet som en old-fart bil....og så fant de ut at de trengte en rå-versjon....og vips..the rest is history ;-)

Herregud...har dere kikket litt nærmere på standardversjonen eller?!
Den ser jo helt forjæ....ut jo! ;-) ....i rettferdighetens navn...en WRX greie er jo endel bedre da....MEN pointet er at det er en oppjazza versjon av samma bilen....i motsetning til de bilene vi selv driver med her inne... ;-) som ble laget for å kjøres aktivt..og så ble det lansert noen 'billig utgaver' med mindre motor i ETTERTID...sikkert pga slike avgiftshelv....som det landet vi bor i ;-)

Nei...takke meg til biler som ble konstruert for sportslighet fra bunnen av...og siden kom i noen få detunede versjoner....og ikke omvendt ;-)

@lpher

@lpher

#25937  av chris

@lpher skrev:
CelicaTurbo skrev:synes også Impreza er litt kjedelig, det kom jo et helt lass av dem på Japsetreffet begge årene :? Men motorlyden er jo noe artig fra boxeren da :)
Det som plager meg mest med imprezan er at den startet livet som en old-fart bil....og så fant de ut at de trengte en rå-versjon....og vips..the rest is history ;-)

Herregud...har dere kikket litt nærmere på standardversjonen eller?!
Den ser jo helt forjæ....ut jo! ;-) ....i rettferdighetens navn...en WRX greie er jo endel bedre da....MEN pointet er at det er en oppjazza versjon av samma bilen....i motsetning til de bilene vi selv driver med her inne... ;-) som ble laget for å kjøres aktivt..og så ble det lansert noen 'billig utgaver' med mindre motor i ETTERTID...sikkert pga slike avgiftshelv....som det landet vi bor i ;-)

Nei...takke meg til biler som ble konstruert for sportslighet fra bunnen av...og siden kom i noen få detunede versjoner....og ikke omvendt ;-)

@lpher

@lpher
Er egentlig ganske enig ;)