TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er mellomakslingen den samme pÃ¥ ST185 og ST205?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#257878  av Helmer

Ingen som veit?

#257936  av defred

Jeg er ganske sikker på at de er like! Har sjekket med en som har en titan mellomaksel og han mente at den skulle passe på min.

#257957  av sleeper

hvorfor bytte? den du har er STEINHARD...

#258034  av Helmer

sleeper skrev:hvorfor bytte? den du har er STEINHARD...
Hehe, er klar over det. Men så det var en på forumet her som skulle kvitte seg med en aksling fra en st205. Kan jo være kjekt å ha en i reserve eventuelt. Er vel ikke store sjansen for at den ryker men...

#258037  av Amund

Trur det er andre deler på bilen du skal bekymre deg over før mellomakslingen ryker :wink:
Kennethx tok vel tre differ og tre girkasser, og mellomakslingen holder endå :roll:

#258081  av kennethx

Tror du kan putte den mellomakslingen på en lastebil, den tåler det meste! :wink: Er vel snart det eneste som IKKE har røket på bilen min :wink:

#258282  av defred

Tror nok kenneth er inne på noe der, har gått igjennom de samme problemer som han, og mellomakselen holder, alt annet ryker!

#258292  av Magne

kennethx skrev:Tror du kan putte den mellomakslingen på en lastebil, den tåler det meste! :wink: Er vel snart det eneste som IKKE har røket på bilen min :wink:
Du hadde ikke greid å ryke stikk akslingene sa du til meg.. ? ;)

#258835  av kennethx

Magne skrev:
kennethx skrev:Tror du kan putte den mellomakslingen på en lastebil, den tåler det meste! :wink: Er vel snart det eneste som IKKE har røket på bilen min :wink:
Du hadde ikke greid å ryke stikk akslingene sa du til meg.. ? ;)
Bilde av siste på listen...men skjedde trolig pga løs mutter, så ikke en teknisk svikt sånn sett.
Vedlegg
knekt_drivaksling.JPG
knekt_drivaksling.JPG (72.82 kiB) Vist 421 ganger