TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gt-4 Carlos Saintz pÃ¥ Autodb.no

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#2534  av CelicaTurbo

kul bil da.. er lagt en del arbeid ned i den ihvertfall. Er ikke så mange stylingsett tilgjengelig for GT4 (pga at den er bredere enn vanlig Celica) men det der passet bra på bilen.. litt mye BMW-look bak nede ved eksosen kanskje men jeg er vel for kritisk jeg da :D

#2536  av Bjørn E

Syns da Celicaen er flott UTEN styling også jeg, men jeg er kanskje litt sær...... :wink:

#2538  av @lpher

Bjørn E skrev:Syns da Celicaen er flott UTEN styling også jeg, men jeg er kanskje litt sær...... :wink:

MÃ¥ vel si meg enig der....men til meg er det vel alderen som
begynner å gjøre seg gjeldende? ;-)

@lpher

#2542  av Erlend

Umiddelbart synes jeg dette så fett ut, men så tenkte jeg litt etter... blir det ikke litt mye "Celica på pannekake"-look? :lol: BMW-looken bak ved potta passer vel bra til gitteret i fronten?
Ville nå heller hatt den originale Carlos Sainz-stylinga jeg da Bilde

#2544  av CelicaTurbo

personlig hadde ikke jeg heller stylet bilen da men forstår at mange liker det da.. får ihvertfall mye oppmerksomhet :)

#2545  av Bjørn E

Iallfall én ting som er flott; i dette forumet finnes det mange meninger men alle respekterer hverandre. Og dét er ingen selvfølge....

#2547  av MR2turbo

Det er bra at vi er forskjellige :) Ellers hadde vi vel kjørt rundt i like biler alle sammen..
Jeg kan jo være enig i at det er litt dumt å "ødelegge" en orginal Carlos saintz, men synes alikevel at den var rå :wink:

#2553  av CelicaTurbo

den var rå ja :) (men jeg ville ikke gjort det samme selv, ikke helt slik ihvertfall, hver sin smak rett og slett).

...og jeg må si at jeg har sett mange rare diskusjoner på andre forum, folk som har forskjellige meninger som prøver å frelse andre til å mene det samme, eller folk som egentlig er enige men som ikke ser det selv en gang. Jeg håper at vi kan klare å holde det meste slikt unna her ihvertfall, og det har vi klart hittil :)

#2559  av Erlend

Fint at vi respekterer hverandre ja :) På bilforumet.net osv. ser man at det blir mye skittkasting... Men det er nok mest pga at de omhandler alle slags biler. Jeg tror at vi som liker Toyota er en ganske grei og hyggelig gruppe! Spørsmålet er hva som skjer når dette forumet vokser enda mer? Håper at det holder seg like fint og koselig!Bilde

#2566  av CelicaTurbo

tja, jeg ser på vår søsterside 200SX-OGN som har vel dobbelt så mange medlemmer og høyere aktivitet at ting går fint for seg der. Det var en stund en enkelt-person som skapte litt urolig stemning med provoserende poster men det har roet seg ned etterhvert og det er vel ingen problemer der nå som jeg kan huske..

jeg tror nok at en viktig grunn både for MR2-OGN og 200SX-OGN er at det er spesialisterte forum og ikke et forum hvor alle slags interesser samles. Den største krangelen omhandler jo som regel to de store leirer:

japseplast/riskokere vs. autobahn sleder/nazistål/stürmwagen

:)

#2576  av MR2turbo

Ja, vi var jo et par stykker som ble overfalt med hets og kraftutrykk som: Riskoker, hurtigris osv.. :) av VW-Audi folket når vi ankom Campingen før Japse treffet på våler :lol:

Det med hurtigris bekrefter vel bare det at de inrømmer at våre biler er raskere enn Golf 1,6GL'en deres.. :mrgreen:

Og diskusjonen gikk jo dertil forseg når vi alle (både oss selv og de med naziståla) hadde fått oss noen drammer og skulle diskutere biler.. :D

#2581  av CelicaTurbo

Jeg kan godt tenke meg at det ble en del hetsing ja, men de aller fleste VAG bilene på det treffet var jo "all show - no go" da.. og alle med effektanlegg måtte ruse motoren skikkelig bare de skulle flytte bilen en halvmeter lenger frem på parkeringsplassen :) Men, det vil nå alltid være to leire det der da.. :)

#2587  av MR2turbo

hehe.. Ja det vil jo alltid være forskjell der.. :P