TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• koble ut radioantennen?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #257348  av James

Noen som vet hvordan jeg kan koble ut den org. radioantennen som stiger til værs hver gang jeg starter bilen? Celicaen ser ut som en radiobil med den oppe jo... :? Ser skikkelig fæl ut! Radiosignaler får jeg heller leve uten om det må til...

#257350  av csstian

Du kan jo koble ut motoren bake på selve antennen.

#257351  av James

csstian skrev:Du kan jo koble ut motoren bake på selve antennen.
oki, :) hvordan gjør man det? hvordan kommer jeg til?

#257355  av csstian

Den ligger rett med dær antennen kommer opp.Demonter dekselet i bagarsjen på v/side.Da ser du antennemotoren

#257356  av James

csstian skrev:Den ligger rett med dær antennen kommer opp.Demonter dekselet i bagarsjen på v/side.Da ser du antennemotoren
takker :wink:

#257357  av Tomera

Kjøper gjærne den antenne motorn jeg! :D
Min står oppe hele tiden, og det er værtfall ikke noe pent!

#257474  av James

Tomera skrev:Kjøper gjærne den antenne motorn jeg! :D
Min står oppe hele tiden, og det er værtfall ikke noe pent!
hehe,sant det :) Men selger den ikke. Kan alltids være greit å ha den om ejg en gang skulle ombestemme meg for å bruke den...

#257476  av James

Står litt fast her... :? Er sikkert verdens letteste ting å gjøre ,men har personlig dårlig erfaring med kabler og sånt så tørr ikke å prøve meg fram :lol:

Er det bare til å dra ut den kabelen som sitter på boksen (tror det er den til antennen) så kobles antennen ut?
Vedlegg
DSC00004.JPG
DSC00004.JPG (176.15 kiB) Vist 225 ganger
DSC00001.JPG
DSC00001.JPG (143.55 kiB) Vist 221 ganger
Sist redigert av James den 17 aug 2007 17:10, redigert 1 gang totalt.

#257494  av csstian

Ja det er bare å dra den ut.

#257499  av James

csstian skrev:Ja det er bare å dra den ut.
Yes, da var det i orden!! :) Takker!!

#257503  av Mister Two

gjorde du det på mr2'n også? siden antenna mi ikke går opp :) har ikke titta rundt etter hvorfor, har ikke hatt behov for radio sålangt :D

#257504  av James

Mister Two skrev:gjorde du det på mr2'n også? siden antenna mi ikke går opp :) har ikke titta rundt etter hvorfor, har ikke hatt behov for radio sålangt :D
Hallaien! :) Gjorde ikke noe på antenna på Mr2en. Den må trekkes ut manuelt om jeg ikke tar helt feil? Mulig tidligere eier før meg igjen gjorde noe med den.
Radioen på mr2en ble jeg uansett aldri klok av. Etter jeg satt inn ny cd-spiller fungerte aldri radioen som den skulle. Er sikkert noen instillinger for den til å fungere. Hadde aldri bruk for radio uansett så tenkte ikke så mye over det :P

#257649  av Mister Two

den er manuell ja? :D merkelig. jeg har fremdeles ikke hatt bruk for radio, så jeg bryr meg lite :)