TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite sideblinklys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #255557  av James

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt hvite sideblinklys til celica gt4 st185? :)

#255703  av James

Takker for svar... Men mener å ha hørt at ToyotaExtreme ikke leverer til Norge?!
Ser nå at Streetdesign også har hvite sideblinklys. Noen som har noe erfaring med de? Lang leveringstid?

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=12850

#255708  av csstian

James skrev:Takker for svar... Men mener å ha hørt at ToyotaExtreme ikke leverer til Norge?!
Ser nå at Streetdesign også har hvite sideblinklys. Noen som har noe erfaring med de? Lang leveringstid?

Det mener jeg at jeg så ligge der når jeg var nede der for en liten stund siden.Men problemet er at di er på ferie nå å til den 26 aug

#255709  av James

csstian skrev:
James skrev:Takker for svar... Men mener å ha hørt at ToyotaExtreme ikke leverer til Norge?!

Men problemet er at di er på ferie nå å til den 26 aug
jah, var det jeg leste på nettsiden... :( jaja, er vel bare å vente då...

#255759  av ErikG

Du kan jo bruke Avensis blinkers da. Fåes på Toyota. Kort leveringstid;)

#255805  av samejon

Ikke for å snakke dritt om de men jeg måtte vente i 3 måneder for å få varer fra de. Men det var fra trc som igjen vistnok er ufatttelig trege med å sende da....

#255820  av k_one

Jeg har snakket med Toyota-Extreme og de sender til Norge så lenge du betaler frakten.
Men, de er for øyeblikket utsolgt og skulle visstnok få inn igjen i løpet av 2-3 uker.

#255827  av supraboy

jeg har hvite corolla blinklys 04 modell på min

#255889  av James

Takker for hjelpen. :wink:
Blir til at jeg kjøper fra Avensis!
Sist redigert av James den 14 aug 2007 16:51, redigert 1 gang totalt.

#256948  av James

Hvite bilnklys motatt og montert! Ble veldig bra! :D Bilen ser veldig mye bedre ut når den hadde hvite blinklys forran fra før. Var bare de på siden som manglet. Bilder kommer....

#257002  av Daniel_hoy

James skrev:Hvite bilnklys motatt og montert! Ble veldig bra! :D Bilen ser veldig mye bedre ut når den hadde hvite blinklys forran fra før. Var bare de på siden som manglet. Bilder kommer....
Kjøpte du på toyota? Prisen på lysene? Og var det bolt on?

#257150  av James

Daniel_hoy skrev:
James skrev:Hvite bilnklys motatt og montert! Ble veldig bra! :D Bilen ser veldig mye bedre ut når den hadde hvite blinklys forran fra før. Var bare de på siden som manglet. Bilder kommer....
Kjøpte du på toyota? Prisen på lysene? Og var det bolt on?
kjøpte hos Toyota ja. Betalte 468kr for 2stk. De er litt mindre i størrelse ,men var bolt on! :)
Vedlegg
orginale blinklys og de nye hvite fra avensis
orginale blinklys og de nye hvite fra avensis
DSC00106.JPG (208.31 kiB) Vist 240 ganger
Celica gt4.
Celica gt4.
DSC00108.JPG (451.14 kiB) Vist 251 ganger

#257184  av Stiffy

ble jo veldig bra det da! =) Kunne tenke meg sånne selv jeg! Men bare et lite spørsmål, hvor har du fått tak i de blanke blinklysa helt fremme på fangeren? De var SYKT fine!

#257186  av James

Stiffy skrev:ble jo veldig bra det da! =) Kunne tenke meg sånne selv jeg! Men bare et lite spørsmål, hvor har du fått tak i de blanke blinklysa helt fremme på fangeren? De var SYKT fine!
takker ja,ble fornøyd selv :) de framme var på bilen når jeg kjøpte den. Men mener å huske at tidligare eier sa han hadde kjøpt de på Ebay. :wink: