TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• spørsmÃ¥l rundt celica gt-four cs

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#257100  av J. Paulsen

prisen så grei ut den, ser jo veldig strøken ut.

#257108  av celicagt4205nord

hvis alt som han har skrevet om bilen stemmer,er dette ett godt kjøp.Det er jo heller ingen hemmelighet att motorsterke japanske biler koster litt ekstra..men skulle jeg kjøpt meg CS hadde denne stått høyt på lista...meget sjeldent å finne en Cs med så lav kilometerstand

#257119  av Dennis87

Så ut som et strøkent ekslemplar av en veldig fin bil :D
stemmer det som han sier så er det bare å slå til på denne ja.
er en del dyrere enn andre GT4 CS med det kan du fort spare inn på i sparte utgifter til deler og verksted hvis du går for en som er godt brukt :wink:

#257131  av ZippO

høres jo lovende ut dette. jeg må bare klare å kvitte meg med min i en fykende fei, før den forsvinner da. hvor godt går egentlig disse bilene? er jo mange hester, men det er jo ikke alltid det betyr så mye?

#257143  av csstian

ZippO skrev:høres jo lovende ut dette. jeg må bare klare å kvitte meg med min i en fykende fei, før den forsvinner da. hvor godt går egentlig disse bilene? er jo mange hester, men det er jo ikke alltid det betyr så mye?
Hvis bilen er orginal så ikke skru opp førventningen så mye.Men er ikke så mye som skal til før den ikke er å kjenne igjen :)

#257272  av ZippO

hva kan man da f.eks gjøre for at det skal gå litt mer unna? til hvilken pris?

#257276  av Tomera

ZippO skrev:hva kan man da f.eks gjøre for at det skal gå litt mer unna? til hvilken pris?
Det holder medlitt basic performance upgrades.
3'' eksos, 3'' DP, en grad kaldere tennplugger, åpent luftfilter og justere opp litt trykk, så er du langt på vei! Ligg rundt 0.9-1.0 var, så har du en holdbar motor som flytter en god del bedre på seg enn orginalt. Veldig enkle ting og utføre også! :)