TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofil finalen er i gang!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#25604  av chris

Jostein skrev:Har hørt lyden men bare på film da...Men den var jo RÅÅ,der å :wink:
kan mangedoble den råskapen når man hører live ;) det er så gromt ;)

#25606  av sindrejl

supratt skrev:Skal iallefall stemme på oss begge to jeg da. :wink:

Synes personlig at Supraen min og Mr-2en din er to veldig forskjellige biler i stil og "personlighet".
De er liksom fra to vidt forskjellige epoker.
Begge er råe på hver sin måte, men ett bilde yter ingen av disse bilene rettferdighet.

Kan ikke uttale meg om din Mr-2, men prøv å ligg bak SafranSupraen igjennom bygater hvor lyden fra rekkesekseren brøler ut igjennom 3" rør fra manifold til endestykket med to 2,5" DTM potter. Flat som ei fjøl og knapt ingen som vet hva slags bil det er. Selve det at nesten ingen vet hva slags bil det er gjør jo det hele perfekt i mine øyne.Det må bare høres live eller på ett Surroundanlegg med STOR subwoofer. :twisted: :twisted:

Er selv veldig fornøyd med at min prehistoriske Supra kom med i finalen.
Prehistorisk, men fortsatt ONE OF A KIND som Alf ville sagt det. :)

Vi skal iallefall inn blant topp 3... :twisted: :twisted:
Derfor jeg stemte like mye på begge ;) Bound to win.. burde blitt delt seier :D

#25608  av Mr2 Mk2

Da har jeg tømt meg...eh for peng asså.... :lol:

Du får ta med en Termos med "Kaffe" til Herr Larsen da Markus :wink:

edit-
chris skrev:kan mangedoble den råskapen når man hører live ;) det er så gromt ;)
Tviler jeg ikke på...Regner med å håper på å få se den treffet i sommer...

#25628  av MRQuoc

oi ... jeg følger knapt med lenger her .. henger litt for mye foran Militærverden for tiden :? , skal ikke skje så ofte fremover , før til våren igjen ,., så jeg får begynne å tenke på andre ting enn å skyte ned FI hele tiden.

btw .. hva gjør en ferrari der ?

derja .. tikket det inn tosifret antall meldinger til 1987 ,
MR2 er best
ingen protest
de som er imot
er en idiot
hoi!!

#25635  av sindrejl

hihi... FI ;P *le*

lo mye når jeg var inne pga "FI" greiene :D

#25637  av MRQuoc

lol .. hehe "FI" meg her og FI meg der , moro for barn :D

#25663  av MR2turbo

supratt skrev:Skal iallefall stemme på oss begge to jeg da. :wink:

Synes personlig at Supraen min og Mr-2en din er to veldig forskjellige biler i stil og "personlighet".
De er liksom fra to vidt forskjellige epoker.
Begge er råe på hver sin måte, men ett bilde yter ingen av disse bilene rettferdighet.

Kan ikke uttale meg om din Mr-2, men prøv å ligg bak SafranSupraen igjennom bygater hvor lyden fra rekkesekseren brøler ut igjennom 3" rør fra manifold til endestykket med to 2,5" DTM potter. Flat som ei fjøl og knapt ingen som vet hva slags bil det er. Selve det at nesten ingen vet hva slags bil det er gjør jo det hele perfekt i mine øyne.Det må bare høres live eller på ett Surroundanlegg med STOR subwoofer. :twisted: :twisted:

Er selv veldig fornøyd med at min prehistoriske Supra kom med i finalen.
Prehistorisk, men fortsatt ONE OF A KIND som Alf ville sagt det. :)

Vi skal iallefall inn blant topp 3... :twisted: :twisted:
Er helt sikker på at Supraen din er en fet bil!! :D En kollega av meg holder på å fikse opp to sånne til en bra bil ;) syns at den ser skikkelig Rå ut og er overbevist om at den føles likedan ;) ;)

Vi får satse på delt førsteplass og gi Larsen en dobbel Toyota (og kaffe :mrgreen: ) så han ser hva japsene duger til... hehe..

Enig i at bilene er to vidt forskjellige, men det er jo forsåvidt alle som er med i finalen...
Håper at vi møtes på treff så kan jeg kansje få sitte på en tur i gliset.. og om du vil så kan jeg jo prøve å skremme deg litt i mr2'en og ;)

Jostein, om jeg skulle vinne så må jeg nok ta med litt "verksted-kaffe" til herr Larsen.. :mrgreen:

....forresten skulle det gå veien får jeg et rimelig press på meg for å få bilen klar til våren da.. men det går nok bra.. :)

#25749  av kennethx

Prøver å stemme litt, men jeg får ikke tilbakemelding om at stemmen min er mottatt....noen andre som har problemer med det?

#25752  av Mr2 Mk2

kennethx skrev:Prøver å stemme litt, men jeg får ikke tilbakemelding om at stemmen min er mottatt....noen andre som har problemer med det?
fikk heller ikke tilbakemelding,men er bare glad for det jeg så slippper jeg å slette alle :wink:

#25759  av CelicaTurbo

fikk heller ingen tilbakemeldinger...

#25763  av MR2turbo

ikke jeg heller...

#25783  av kennethx

Så da er spørsmålet, hvordan kan vi vite at stemmene blir registrert! kansje de boykotter Toyota!!!! Skrev mail til han som hadde lagt ut artikkelen på autofil siden, men har ikke fått noe svar!!!

/me aner ugler i mosen....

Eller er jeg bare unaturlig skeptisk av meg?

#25797  av MRQuoc

bedre å være unaturlig skeptisk enn å ta alt med en klype salt , som meg ;D

/me tor på boikott av Toyota , kanskje noen spionerer på oss også ? ;\