TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Only in America

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#25591  av GT-Stian

Mangler no bak på bilen der... :roll:

#25602  av sindrejl

hahahah :D alf må vel bare gi etter for presset snart ;D

#25616  av @lpher

GT-Stian skrev:Mangler no bak på bilen der... :roll:
Hva da? Spoiler mener du? Nei takk....fjortis handlevognhåndtak har jo alle...så hvorfor skal jeg ha det da? ;-)

@lpher

#25621  av chris

@lpher skrev:
GT-Stian skrev:Mangler no bak på bilen der... :roll:
Hva da? Spoiler mener du? Nei takk....fjortis handlevognhåndtak har jo alle...så hvorfor skal jeg ha det da? ;-)

@lpher
Hehehehe!!! Fjortis handlevognhåndtak :mrgreen:

#25665  av MR2turbo

for å slutte meg til avsporingen ...

Så syns jeg at denne hadde vært et frekt fjortis-handlevognhåndtak til bilen din, @lpher ;)

Det er en Trhust/greddy vinge.. har ikke sett mange som har den.. seriøst tror jeg det er en fordel med vinge på den bilen når du kommer opp i fart ;)
Vedlegg
thrust supra.jpg
thrust supra.jpg (40.77 kiB) Vist 782 ganger

#25667  av sindrejl

da skal du bra opp i fart også :D

#25672  av Erlend

Nah, 160 holder bra d :) Da begynner det å riste og slite og suse litt på normale familiebiler, klart supersportsbiler begynner å bli ørlite grann nervøse da også :) Dessuten liker vi å putte ned så mye kraft som mulig i asfalten når vi først skal kjøre raskt, gjør vi ikke? :mrgreen: (utenlands selvfølgelig :P )

EDIT: Litt tilbake til topic - det trust-håndtaket var ganske tøft!! Kan ikke huske å ha sett den vinga før noensinne heller...

#25694  av @lpher

Erlend skrev:klart supersportsbiler begynner å bli ørlite grann nervøse da også :)
LOL...har ikke prøvd Supra du skjønner jeg..nervøs er er et ukjent ord i mkIV sammenheng ihvertfall ;-)

Det eneste du trenger den vingen til...bortsett fra at den hjelper til å ØKE luftmotstanden...er for å trykke ned stjerten litt ekstra...noe som er fordelaktig ved heavy bremsing i ORDENTLIGE hastigheter... ;-)

Må vel innrømme at den vingen der ikke er den værste...ser ut som en lavere versjon av den originale...

EDIT: Men den ødelegger det lille som er igjen av rear view da ;-)
Det gjør nemlig ikke den originale....den 'rammer inn' rear-view'n ;-)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 04 des 2003 20:03, redigert 1 gang totalt.

#25722  av sindrejl

ja den var mye søtere.. :)

#25769  av Erlend

Får nok vente til jeg har testa en supersportsbil med å uttale meg jeg da :P Klart vinga øker luftmotstanden...den gir jo downforce bak på bekostning av drag..

#25885  av chris

Jeg har jo prøvd supran, og var jo oppe i .. eh.. litt hastighet. men nervøs, det var den absolutt ikke. bare behagelig. ingen risting, ingen sliting i bil..

#138811  av TOYPARTS

Har hengerfeste på mk2 supraen min, og det kommer jeg ikke til å fjærne, det SKAL stå på bilen, ser for meg mk2`en med bilhenger med bil på opp en bratt bakke, og likevel kjøre fra mye rart. :D :D :D :D

#142962  av celica4ever

fiiifaen hva slags tulling er det som setter hengerfeste på en supra :twisted:

#143023  av Qurtis

celica4ever skrev:fiiifaen hva slags tulling er det som setter hengerfeste på en supra :twisted:

Jeg har tilhengerfeste på min og har mye glede av det :mrgreen: Og ikke nok med det jeg har til og med Takgrind som er orginalt til supra med Targa. Kjekk når Juletreet skal i hus :lol:
Vedlegg
bilvogn8.jpg
bilvogn8.jpg (30.51 kiB) Vist 623 ganger

#143227  av Johnny_Bravo

Qurtis skrev:
celica4ever skrev:fiiifaen hva slags tulling er det som setter hengerfeste på en supra :twisted:

Jeg har tilhengerfeste på min og har mye glede av det :mrgreen: Og ikke nok med det jeg har til og med Takgrind som er orginalt til supra med Targa. Kjekk når Juletreet skal i hus :lol:
ser jo faktisk nesten bra ut
:D