TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Omraming til ettermarkeds spillere til is200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#254143  av Neo

csstian skrev:
Neo skrev:Vet at den iso pluggen jeg fikk fra bilradiospes ikke passet.. rart
det var der jeg å bestillt ifra.men det er samme som fra toyota.Men det var ikke store investeringa så det går bra :)
nejda var jo ikke dyrt da, men rart det ikke passer..

#254146  av csstian

syns ikke det va så rart når æ ser forskjeln på di stekkan. E ikke bære æ som har plagdes me det.så veit ikke korsen is det passe på.noen som vet??

#254586  av csstian

Da var spillern montert.Meget førnøyd :D
Vedlegg
Lexus 001.jpg
Lexus 001.jpg (70.65 kiB) Vist 1428 ganger

#254598  av tunamgu

Hvor fikk du tak i den tynne omrammingen rundt spilleren?JEg har samme som deg,men en styggere.
Bilde

#254619  av csstian

Kjøpte en hos bilradiospesialisten i Trondheim

#254620  av Neo

tunamgu skrev:Hvor fikk du tak i den tynne omrammingen rundt spilleren?JEg har samme som deg,men en styggere.
Bilde
den får du blant annet tak i på bilradiospesialisten :)

#254621  av Neo

csstian skrev:Da var spillern montert.Meget førnøyd :D
Grattis :D .. ble jo bra det der

#254728  av csstian

Men nå er det pioneer som har laget denne omramminga.Så om det passer like bra til andre spillere vet jeg ikke

#254744  av tunamgu

Den fulgte med spilleren?Da tviler jeg på om det passer til min.Fant ikke noe på hjemmesida heller.Hvor er alpher?

#254772  av tunamgu

Inn i granskaugen dyrt a!Få tenke på det litt til...

#254775  av Neo

disse spillerne deres ser nøyaktig like stor ut som min spiller, tror alle disse 2 din spillerne har samme størrelse og da skal den rammen jeg har passe begge deres spillere

#257728  av @lpher

tunamgu skrev:Inn i granskaugen dyrt a!Få tenke på det litt til...
Den prisen der gjelder jo strengt tatt ikke TS-OGN Medlemmer ;)

#257729  av @lpher

Neo skrev:disse spillerne deres ser nøyaktig like stor ut som min spiller, tror alle disse 2 din spillerne har samme størrelse og da skal den rammen jeg har passe begge deres spillere
Det SKAL ikke være forskjeller...men det er dessverre ikke alle som følger standarden like nøyaktig...derfor så må man påregne "justeringer" på noen typer spilllere...

#257752  av tunamgu

Alpher,kan du gi meg en pris på PM?