TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Anbefaling Super Street!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #25431  av Mr2 Mk2

Vil bare anbefal dere å kjøpe et blad som heter Super Street...Kjøpte det idag fordi det inneholde bare plakater faktisk 36 stk men da er det med begge sider da...Måtte bla opp med 98 lakser men det går greit :wink: ..Bare for å nevne noen biler som er med,så er det en Drag Celica med 1000hk!!!1 stk mega fet Supra og 2 stk mr2 mk3 en av dem er Autobacs Mk3 råfet...Andre biler?tja Skyline,nsx impreza og mer! 8)

Bare en liten personlig anbefaling..

#25438  av Ninjamannen78

Kjøpt på Narvesen? Hørtes interressant ut..

#25439  av Mr2 Mk2

Jepps Narvesen er tingen nå det skal handles bilblader...

#25448  av Ole-M

Jeg kjøper bare Super Street. Ikke noe annet som måler seg nå for tiden.

Skikkelig bra blad, litt ulikt de fleste andre blader.
Bladet er fullt av sånn info hvertfall JEG bryr jeg om, korekt teknisk info, istede for hvilken farge de har på neon lysa i bagasjerommet. Eller hvor 'maxad' 'downforceren' på Golf2'n til Nisse fra Skåna er :D
Istede har de reportasjer med mer spennende biler, med nye ting og moderne 'trender'. Og teksten forteller det man ikke allerede ser på bildene og ikke noe tilrettelagt info for de som ikke kan noe bil-teknisk, eller ikke vet mer om bil(teknikk) enn Jan Erik Larsen.
Også de morsomme tåpelige kommentarene da.
Ikke minst i leser spalten der alle som sender inn brev får så øra flagrer :D

Hver måned har de 2-3 tekniske (step-by-step) artikler hvor de går gjennom en teknisk instalasjon eller modifikasjon. Som feks. i et av de siste nummerene hvor de byttet toppen på en Honda motor eller hvordan instalere et NX lystgass-system.
Hver måned er også en 'Back In The Day' artikkel, men eldre biler fra den 'gamle skolen', feks. en Datsun 510 i rett stuk i nest site nummer. Dette er alltid skikkelig gjennomførte strøkne og spessielle biler, og ikke noen gammel Volvo 240 med V8 og gummi på bakskjermene.

Dessuten så følger de Sup'dog prosjektet til http://www.twinsturbo.com :wink:

http://www.superstreetonline.com

#25454  av Ninjamannen78

Anbefaler på det sterkeste EVO, et engelsk bilblad. http://www.evo.co.uk

#25461  av cameleon

Bruker å kjøpe Max Power, Redline og Reeves jeg. Er litt småstilig mye av det som er inn i de. Nå er det jo forsåvidt mer bilder av lettkledde damer i de bladene enn hva det er biler. Men er jo kult å se at understelsbehandling og justerbart sekesett kan brukes på mer enn bare biler :roll:

#25463  av Ninjamannen78

Slutta å lese Max Power da jeg fikk lappen gitt.. Dog bruker jeg å myse litt i de nevnte bladene når jeg er på Narvesen, lenge mellom hver gang jeg ser noe jeg liker bortsett fra unge lettkledde jenter da. Men det bør vel nevnes at jeg HATER The Fast & The Furious wannebee streetracer stuket og filmene!!

#25477  av Ole-M

Ninjamannen78 skrev:HATER The Fast & The Furious wannebee streetracer stuket og filmene!!
Da burde du titte etter Super Street hvertfall, går ikke et nummer uten at de forteller hvor mye de hater de filmene. Og det synes på bilene som kommer i bladet.

EVO er jo veldig bra, men er stort sett biler som de aller fleste her bare kan drømme om å få ta på da.

#25532  av Erlend

EVO og Japanese Performance er mine favoritter...ellers er det mye morsomt i Banzai også. Har ikke testa SuperStreet, men kunne tenkt meg å titte litt på det :) Max Power og Revs blir for barnslig for meg altså...eneste grunnen til å kjøpe d noen ganger er når de har Toyotaer på coveret..

#25536  av Mr2 Mk2

Hadde ikke sett super street før denne uka jeg :?
Pleier å kjøpe Tuning,Auto tuning(de er jo tyske da men greit å se på bilder :roll: ),Bilsport,Evo også motorbørsen da..evt andre blader som inneholder en og annen Yota...

#25549  av @lpher

Er med Ninjamannen her....EVO er vel ett av de få bilbladene jeg leser... ;-)

@lpher