TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Julaften kom litt tidlig for meg i Ã¥r!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#2507  av Erlend

Bilder av prosjektet mottas sikkert med takk og høylytte jubelrop her på forumet! *hint hint* :wink:

#2508  av MR2turbo

Ja, du må stikke innom en tur hvis du skal nedover.. :) Sender deg en melding med nummeret mitt.. Skal du fly ned?

#2509  av MR2turbo

Erlend skrev:Bilder av prosjektet mottas sikkert med takk og høylytte jubelrop her på forumet! *hint hint* :wink:
Har bestillt meg digital kamera og DV kamera nå, så når jeg får det så skal jeg være ivrig fotograf :) Akkurat nå er det ikke så mye å se på.. Eneste er at jeg har tatt av spoileren.. Bilen ser litt rar ut uten fant jeg ut, men det blir bra med den nye spoileren tror jeg..
Avtalte med han som skal sveise igjen alle hullene etter '91 spoileren i dag, så det skal vi prøve å få gjort til helga..

#2514  av erling

MR2turbo skrev: Erling: klart at jeg skal lage kopi til deg, Kan du hente de i morra, så skal jeg lage de i natt istede for å sove..?
...og forresten synes at 100kr var litt mye.. kan vi si 50? Bilde
BildeNei, en hundrings er det nok verdt. Bilde Åsså kan Kristian hente det til meg med samma han er der nede. Bilde

#2518  av CelicaTurbo

åh, om jeg skal ta med meg delene til deg i haugesund må jeg nok kjøre med egen bil istedenfor å fly på jobbens regning så det kommer nok til å koste ekstra tenker jeg, en liten tier for frakt høres vel greit ut? :)

#2519  av erling

CelicaTurbo skrev:åh, om jeg skal ta med meg delene til deg i haugesund må jeg nok kjøre med egen bil istedenfor å fly på jobbens regning så det kommer nok til å koste ekstra tenker jeg, en liten tier for frakt høres vel greit ut? :)
Høres jo ut som en kjempedeal detta gutta! Bare det ikke er for mye bry for dere da... :mrgreen::mrgreen:

-------------------------------------------------

Ta litt bilder og film og sånn etterhvert ja, spennende med prosjekter. Rått med "ett-hulls-luftinntak" på sida forresten. Klokt valg av styling! :)

#2520  av CelicaTurbo

hehe :)

#2522  av MR2turbo

He he.. :lol: Ja da ble det dyrt for deg Erling! 110 hardt tjente kroner.. Skal bare finne en kopi-maskin som er stor nok :mrgreen: :mrgreen:
Ta litt bilder og film og sånn etterhvert ja, spennende med prosjekter. Rått med "ett-hulls-luftinntak" på sida forresten. Klokt valg av styling! :)
Skal prøve å gjøre det , ja.. ang. luftinntaket på siden så var det en av tingene jeg prioriterte med stylingen.. :wink:

#2526  av CelicaTurbo

kall meg rar men jeg liker de todelte luftinntakene på siden jeg men når man først skal bytte resten til mer ekstrem styling så hører det med å bytte til større / mer åpen luftinntak også da :) Hva venter du egentlig å betale totalt for hele denne styling-fornøyelsen? :)

#2530  av MR2turbo

Det går vel litt på det at jeg vil forandre litt på det orginale utseende og..
Når det gjelder prisen, så kommer det på mellom 45-50000kr alt i alt.. :?
Men det er med ny lakk og da.. Ellers så gjør jeg all demontering og montering selv.. Kunne sikkert plusset på 20000kr til hvis noen skulle tilpasset styling og demontert/montert bilen for lakk.. :)

Det som er synd er jo at man aldri får igjen pengene man legger i en bil, men jeg har ikke noen planer om å selge den, så da gjør det ikke så mye.. :P

#2533  av CelicaTurbo

det er slik jeg håper at jeg kan få det med min bil etterhvert også: at jeg slipper å selge den og beholder den som hobby bil :)

og så lenge du har tenkt å beholde bilen så betyr det egentlig ikke så mye at du ikke får igjen investeringer i den. Og du sparer jo mye på å gjøre en del selv da.. :)

#2535  av erling

MR2turbo skrev:He he.. :lol: Ja da ble det dyrt for deg Erling! 110 hardt tjente kroner.. Skal bare finne en kopi-maskin som er stor nok :mrgreen: :mrgreen:
Æsj, mobber en fattig stakkar.. *snufs* :roll: :mrgreen:

#2550  av MR2turbo

Trøste, trøste :wink: Dat var jo ikke meningen å mobbe en fattig stakkar..

Nå er det jo helg og da må vi jo være snille med hverandre Bilde

#2665  av MR2turbo

Satt inn bilen for vinteren i dag.. Etter at jeg fikk tatt ut frontruta.. Har så vidt begynnt å demontere litt for tilpassing av stylinga.. :) begynner å bli morro nå dette her.
Her er et par bilder:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#2666  av jensi

Ser lovende ut .
Er det lov og komme ut å ta en titt/drøs?
Jens