TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• skyline som viser seg fram :P

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#24687  av bose

En orginal Skyline klarer ikke 257 km/h.......

#24688  av jan-erik

Og hvor mange Skyline er fremdeles orginale .... ? :-) Er vel en smal sak å trimme de utover de 280HK orginale hestene.

#24689  av Dalan

Leste et sted at den muligens er rød..?
Sist redigert av Dalan den 21 nov 2003 09:49, redigert 2 ganger totalt.
 #24691  av @lpher

memo skrev:
hvem er dette sin da?
Jeg antar at vedkommende ikke vil ha noe mer snakk om dette på nettet...i og med at noe av 'bevisene' politiet bruker er ting hentet fra slike forum som dette....

Så jeg mener vi bør la dette ligge...og eventuelt ta det opp igjen når 'faren er over' ...av respekt for en fellow jap-car-owner...who ever he may be ;-)

@lpher
 #24692  av Dalan

@lpher skrev:
memo skrev:
hvem er dette sin da?
Jeg antar at vedkommende ikke vil ha noe mer snakk om dette på nettet...i og med at noe av 'bevisene' politiet bruker er ting hentet fra slike forum som dette....

Så jeg mener vi bør la dette ligge...og eventuelt ta det opp igjen når 'faren er over' ...av respekt for en fellow jap-car-owner...who ever he may be ;-)

@lpher
Det vil jeg tro også :)
Så gidder ikke spekulere så mye i det, han får finne ut av dette selv han som har gjort det

#24694  av jan-erik

Tror ikke "bevis" fra en side som dette veier så veldig tungt. Men å legge ut skrytebilder/video med visning av speedometer er vel aldri særlig lurt, iallfall ikke slike vanvittige fartsoverskridelser, om det som da står der er riktig. 50 soner mener jeg bør respektereres, er en grunn til at de er der. Derimot å bli kalt potensiell drapsmann av å ligge i 150 på motorveien syns jeg er litt drøyt.

Så jeg tar fullstendig av avstand fra slik kjøring, selv om det er en japsebil aldri så mye. Han får komme å kjøre litt på bane i stedet.

#24696  av @lpher

jan-erik skrev:Tror ikke "bevis" fra en side som dette veier så veldig tungt. Men å legge ut skrytebilder/video med visning av speedometer er vel aldri særlig lurt, iallfall ikke slike vanvittige fartsoverskridelser, om det som da står der er riktig. 50 soner mener jeg bør respektereres, er en grunn til at de er der. Derimot å bli kalt potensiell drapsmann av å ligge i 150 på motorveien syns jeg er litt drøyt.

Så jeg tar fullstendig av avstand fra slik kjøring, selv om det er en japsebil aldri så mye. Han får komme å kjøre litt på bane i stedet.
Jeg synes heller ikke at 150 i 50sone er greit...det var ikke det som var poenget ;-)

@lpher

#24698  av chris

Vel.. det var ikke 160 mph, men 160-170 km/t.. men vi lar dette ligge, som @lpher sier.

#24915  av supratt

Det bildet i VG sier meg en ting, at Politiet skal etterforske dette er jo LATTERLIG.
Se på lysskiltene/reklameskiltene i bakgrunnen! Hvis farten er sånn som spedometeret anslår hadde de skiltene sett ut som noen streker av farger.
Ved hastighet litt over 100km/t blir jo slike skilt som noen strek bare.
Vedkommende må isåfall ha ett UTROLIG bra kamera hvis ikke.

Tenk litt over det onkel POLITI??

#24918  av CelicaTurbo

tror egentlig onkel og media nå forstår at de har skutt litt over mål men innrømmelser er jo det siste man hører fra dem.. hvem som helst kan jo se at den bilen på videoen ikke går noe særlig fortere enn 150 kanskje, som forsøvidt høres ille nok ut i en 50-sone...

#24919  av memo

foreslår at noen låser denne jeg :)

-m