Darkstar skrev:Hvilke ting børe en se etter ved kjøpe av en IS 200 rundt 99 - 01 modell? Vanlige feil og mangler?Di vanlige feilene med disse bilene er frontlyktene, en del fuktplager og err3 feilen i spilleren.. Ellers vet jeg ikke om noen vanlige feil. Ellers er det jo som vanlig med bilkjøp, se om bilen er i fin stand osv.
Er det bare Sport utgaven som er levert med skinn?
Hva ligger listeprisen på disse på?
Neo skrev:Og mørke ruter...Darkstar skrev:Hvilke ting børe en se etter ved kjøpe av en IS 200 rundt 99 - 01 modell? Vanlige feil og mangler?Di vanlige feilene med disse bilene er frontlyktene, en del fuktplager og err3 feilen i spilleren.. Ellers vet jeg ikke om noen vanlige feil. Ellers er det jo som vanlig med bilkjøp, se om bilen er i fin stand osv.
Prisen varierer mye alt etter hvor mye di er gått og div, så når jeg kjøpte min var alt mellom 170 til 230 000 kr. Betalte 180 000 kr for min, 2000 mod. Er bare sportsutgaven som er levert med delskinn og alu lister i dørene og alu pedaler.
lexusmann skrev:Neo skrev:Og mørke ruter...Darkstar skrev:Hvilke ting børe en se etter ved kjøpe av en IS 200 rundt 99 - 01 modell? Vanlige feil og mangler?Di vanlige feilene med disse bilene er frontlyktene, en del fuktplager og err3 feilen i spilleren.. Ellers vet jeg ikke om noen vanlige feil. Ellers er det jo som vanlig med bilkjøp, se om bilen er i fin stand osv.
Prisen varierer mye alt etter hvor mye di er gått og div, så når jeg kjøpte min var alt mellom 170 til 230 000 kr. Betalte 180 000 kr for min, 2000 mod. Er bare sportsutgaven som er levert med delskinn og alu lister i dørene og alu pedaler.