TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var vinterdekka pÃ¥..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#21874  av supratt

Føler inderlig med både Chris og Cameleon jeg da, jeg gikk inn i en eller annen form for PSYKISK depresjon idag. :?

Jeg tok nemlig av Allesio 18" erne og la på HOMO 15" alu, det så helt RÆVA ut :cry: :cry:

Celica Caben MÅ ha fete felger spør du meg.. :twisted:

#21883  av Mr2 Mk2

supratt skrev:HOMO 15" alu,
erling skrev:homo-felgene på vinteren.
chris skrev:jeg lot TG Bil beholde "homo-felgene"
cameleon skrev:Kjører nå rundt med mine 14" homo-felger
supratt skrev:la på HOMO 15" alu,
Det heter Momo ikke homo,var det fælt så alle skulle skrive feil da :roll:

Se Tojo: har skjønt det han også,
tojo skrev:Homo felger?????

#21967  av cameleon

Var det derfor segeren hos Tempe Dekk så så rart på meg da jeg sa at jeg var på utskikk etter noen skikkelig deilige homo-felger :P Men skal inrømme at jeg føler meg litt mer fæg etter å ha fått på 14" asså. Kjøpte meg et par miss sixty bukser og en trang overdel som det stod boypower på like etter at jeg hadde skifta om :lol:

Tenkte å be med @lpher på date litt senere i kveld. Liker modne menn skjønenr dere :lol:

Boys 4 ever

#21969  av chris

cameleon skrev:Var det derfor segeren hos Tempe Dekk så så rart på meg da jeg sa at jeg var på utskikk etter noen skikkelig deilige homo-felger :P Men skal inrømme at jeg føler meg litt mer fæg etter å ha fått på 14" asså. Kjøpte meg et par miss sixty bukser og en trang overdel som det stod boypower på like etter at jeg hadde skifta om :lol:

Tenkte å be med @lpher på date litt senere i kveld. Liker modne menn skjønenr dere :lol:

Boys 4 ever
bare hold deg unna meg :mrgreen:

#22065  av cameleon

Hehe :lol:

#22087  av @lpher

cameleon skrev:Var det derfor segeren hos Tempe Dekk så så rart på meg da jeg sa at jeg var på utskikk etter noen skikkelig deilige homo-felger :P Men skal inrømme at jeg føler meg litt mer fæg etter å ha fått på 14" asså. Kjøpte meg et par miss sixty bukser og en trang overdel som det stod boypower på like etter at jeg hadde skifta om :lol:

Boys 4 ever
NOW im scared!! ;-)
Jeg så for meg Christian Valens homo-alterego just there, når du beskrev bekledninga! ;-)

@lpher
Homo Momo...Bahama mama...whatever takes your fancy..i dont care! ;-)

#22245  av cameleon

Kommer en tur på bilradioen i dag jeg da alf :D *flørte med alfepusen sin og kosemosepå* :P

#24820  av MRQuoc

da var mine vinterfelger på også :p
om det er "in" å være fra 80 tallet vet ikke jeg , men ,,, uhm .. se selv :p
Vedlegg
nost.jpg
nost.jpg (76.62 kiB) Vist 611 ganger

#24835  av @lpher

MRQ skrev:da var mine vinterfelger på også :p
LOL ;-) ....var vel bare TS-OGN merket på bilen som avslørta at bildet ikke vare et offisielt Toyota bilde fra 1985 ;-)

@lpher

#24838  av Erlend

Synes det ble tøft jeg, kult med helt original bil :D

#24839  av chris

@lpher skrev:
MRQ skrev:da var mine vinterfelger på også :p
LOL ;-) ....var vel bare TS-OGN merket på bilen som avslørta at bildet ikke vare et offisielt Toyota bilde fra 1985 ;-)

@lpher
samt at man ser fotografen på huk, i gjenskinnet i bilen :D

#24848  av Erlend

Hvor har du kjøpt vinterdekkene dine, MRQ? Hvor mye kosta dem, hva slags type, osv? Litt info hadde jeg satt pris på :)

#24903  av MRQuoc

Erlend skrev:Hvor har du kjøpt vinterdekkene dine, MRQ? Hvor mye kosta dem, hva slags type, osv? Litt info hadde jeg satt pris på :)
jeg fikk dem med på kjøpet , de har ikke blitt brukt på 2-3år , og det synes utseendemessig og ytelsesmessig. jeg taper litt luft hver dag , men utrolig nok er den balansert , så jeg kan holde 130km\t uten at det rister. ,
Det er 14" 175\70 Continental Viking Stop (pigg)
og det føles tid til annen ut som jeg kjører med ballonger , ligger mye over dekka i rundkjøringer ( kanskje pga av lufttapet) ellers så slipper den meget fort foran (kanskje fordi det ikke er noe vekt foran?) samtidig som bremselengden er forlenget med sikkert 300% :? .. jeg får holde meg under fartsgrensen da

:roll:

#24909  av sindrejl

MRQ skrev: "men utrolig nok er den balansert , så jeg kan holde 130km\t uten at det rister.
HVA? Fikk du med noe som delvis funker på kjøpet? Har selgeren gjort en tabbe? :)