TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: Toyota Supra MKIV

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #247225  av sx-4-ever

Vis noen vil ha, eller kjenner noen som kunne tenke seg en kul bil til bane, utstilling eller bare råne, så send meg en pm/mail.

link:
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1534271

#247354  av Kilgallon

Hvorfor selge når du endelig har blitt ferdig med den?

#247389  av sx-4-ever

For det er hobbyen min :) Bygger bil og når jeg blir ferdig selger jeg, og kjøper ny så jeg kan bygge enda en og selge :) Slapp av. Skal selvsakt kjøpe ny supra. ;)

OM NOEN HAR EN HELT ORIGINAL SUPRA JDM MED MAX 60 000KM PÃ… TELLEREN OG IKKE NOEN FOR FOR MODS, SÃ… ER JEG INTRESERT I OG BYTTE.
MERK: DEN MÅ VÆRE MED 6TRINS KASSE.

#247508  av sx-4-ever

hobby :D Er det råeste jeg vet! Drit gøy og prøve bil originalt, legge planer for hva jeg vil gjøre.. Jobbe for og få penger til delene og utføre jobben og SÅ KJENNE RESULTATET :twisted:

#247569  av sx-4-ever

link til film fra sommertreff i Mo i Rana.. tilfeldigvis kom bilen min med på noen klipp :D

#247673  av sx-4-ever

Bare si fra rundt til kamerater osv som vil ha supra ;)

#247721  av Kilgallon

sx-4-ever skrev:Bare si fra rundt til kamerater osv som vil ha supra ;)
Kan jo høre, men tviler en smule :wink:

#247838  av sx-4-ever

Mr2 Mk2 skrev:Fælt til "mas" i salgs annonser, dette gjelder ikke bare denne annonsen!

Hold Salgstråder fri for off topic posting!!
(kommer til å slette de tidligere poster som ikke angår salget av bilen, inkl denne.)
U fix ;) Takk ! Om noen lurer på noe, så send heller PM !

#248405  av sx-4-ever

SOLGT for 165k til en som sitter ute i nordsjøen og gleder seg til og komme iland neste helg :)

#248434  av sindrejl

jøss allerede!? gikk jaggu fort

#248439  av sx-4-ever

sindrejl skrev:jøss allerede!? gikk jaggu fort
Han ringte i dag måres og sa at han ga 165k vis jeg skrev den som solgt og ikke solgte den til han som skulle komme idag og se på den. :)

#248453  av Kilgallon

sx-4-ever skrev:
sindrejl skrev:jøss allerede!? gikk jaggu fort
Han ringte i dag måres og sa at han ga 165k vis jeg skrev den som solgt og ikke solgte den til han som skulle komme idag og se på den. :)
Grattis med salget da :D Får bare håpe han holder ord å skal ha bilen da...

#248464  av sx-4-ever

Ja, håper da inderligt det :) Virka utroligt seriøs i telefonen så. Får bare vente og håpe, så komme det snart en ny prosjekt tråd med et enda råere prosjekt :D hehe!

#248466  av Stiansen

Nice :D Skilter og manuell here we go! :D

#248740  av Kilgallon

Ville nok prøvd å fått et depositum av han, så du er 100% sikker på at han skal ha den :wink: