TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• egotrip's photosessions, Corolla edt. *nye bilder 17.06.07*

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #246382  av egotrip

Ja da har vi hatt en aldri så liten photosession idag.

Celicat23 klagde så fælt på bildene som lplumbo hadde tatt med mobilen, så da måtte vi ta affære.. rollaole ville og ha et par bilder så han ble med og :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Wtf skjedde med fargenemontro ?? ? O_ :p

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av egotrip den 17 jun 2007 14:56, redigert 5 ganger totalt.
 #246386  av celicat23

egotrip skrev:Celicat23 klagde så fælt på bildene som lplumbo hadde tatt med mobilen, så da måtte vi ta affære..
Årets dårligste unskyldning for og dra frem kamera :D
 #246392  av egotrip

celicat23 skrev:
egotrip skrev:Celicat23 klagde så fælt på bildene som lplumbo hadde tatt med mobilen, så da måtte vi ta affære..
Årets dårligste unskyldning for og dra frem kamera :D
HeHe :D

#246409  av |plumbo

Takker deg celicat23 for og ha provosert meg nok til og gå til detta stadig ;) RESULTATET BLE KNALL ESPEN !!!!

#246413  av celicat23

|plumbo skrev:Takker deg celicat23 for og ha provosert meg nok til og gå til detta stadig ;)
Glad jeg kan hjelpe til :D

Ble fine bilder. Skal vise litt lokal-kjennskap-skillz og si veggen med plantene er nede hos LECA fabrikken. Og ser jeg burde investere i speil refleks kamera :?

#246414  av oleb

Skjønner ikke hvordan dere får til å ta så fine bilder? Har dere superkamera, eller? Har et ixus 750, og alle bildene jeg tar ser helt amatørmessig ut (hvilket de er) :roll:

Altså, kjempebra bilder! :D

#246420  av egotrip

celicat23 skrev: Ble fine bilder. Skal vise litt lokal-kjennskap-skillz og si veggen med plantene er nede hos LECA fabrikken. Og ser jeg burde investere i speil refleks kamera :?
Stemmer det ! veit ikke om så mange steder heromkring, men liker den veggen :)
oleb skrev:Skjønner ikke hvordan dere får til å ta så fine bilder? Har dere superkamera, eller? Har et ixus 750, og alle bildene jeg tar ser helt amatørmessig ut (hvilket de er) Rolling Eyes

Altså, kjempebra bilder! :D
Takk takk, man kan ta fine bilder med det kameraet vil jeg tro :) bare finne de rette instillingene ! :]

Jeg har et Canon EOS 400D med en standard 18-55 linse.
Litt mere avansert, hvor man kan stille inn lukkertid blende tid osv.. så litt vanskligere er det jo... (selv om kameraet har standardinstillinger for "automatisk", "Landskap", "portrett", "action" og Macro

#246426  av oleb

Jaha :lol:

Men hva gjør du for å få bildene så klare + så mye farge i de?

#246427  av egotrip

Er digitalt speilrefleks kamera med 10mpx oppløsning, stativ er å anbefalle :)

så går du litt i photoshop og redigerer til du får ønsket resultat :)

#246428  av oleb

aha, photoshop ja. Sorry for kapring av tråd 8)

#246429  av Doffen696

Fine bilder :)
Strøkne biler

#246432  av hmsilset

Kjempefine biler!

#246434  av |plumbo

takker og bukker fra min side og takker espen ( nok en gang ) ;) for bra bilder !

#246471  av egotrip

Bare hyggelig det vettu :D

Gla dere likte dem :]

#246499  av Rollaole

TAKKER! Helt knall! Gledet meg til og se bilder i hele dag! 8)

Takk espen, helt supert! du er flink! :)