TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jaggu

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2461  av Qvakk

Jeg har nå møtt på en ny eier av MK1MR2.-. :)

Han fortalte meg at han kjente til 2 stk til i området... :P

Så¨ da blir jeg vaffal ikke alene i Tønsberg om MK1 , når den tida kommer.. :P

Men jeg skal prøve å guide han inn her.. :P
slik at de andre også kan bli med inn hit :P

Jeg så en MK1MR2 til 110 000 <-- Kroner

men den er med kompressor da.. den eneste jeg har sett.... også.. ( ble aldri solgt noe til Europa av Kompressormotoren.. ) på den tida --

tror dere at det er for mye?

:\

( change Setup too Racing, Press Start, then press the pedal to the metal and give a Burnout)

:P

#2462  av Erlend

Jeg kikka også på Mk1SCen, den eneste som finnes i Norge faktisk. :D
Selv hadde jeg ikke gitt 110000 for en SC, men akkurat denne bilen er trimma en god del av eieren. Mens en original Mk1 har ca 125 hk, så har den kompressormatede modellen ca 145. Om jeg ikke husker helt feil så hadde vel denne en god del mer?
Noen gir gjerne mer penger for en ferdigtrimmet bil, men for min egen del ville jeg heller vært på jakt etter en mer original SC. Mener ikke at denne bilen er dårlig tatt hånd om... :wink:

#2469  av CelicaTurbo

jeg tror nok at denne bilen er tatt godt vare på men 110.000 synes jeg er for mye. MEN, det betyr ikke det samme som at en virkelig entusiast ikke bil kjøpe bilen for den prisen for det er trossalt (trolig fremdeles) landets eneste orginal kompressormatet mk1.