TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#24471  av chris

Dalan skrev:
chris skrev:
cameleon skrev: Btw, var i butikken i dag og så en slik afrikans gryterett av noe slag. Jeg mener, er det ikke vi som sender mat nedover til afriaka da? Trodde ikke de hadde noe mat der jeg. Kankje posen er bare lureri. Kanskje når du åpner pakken så er det helt tomt...
:mrgreen: :mrgreen:

btw.. er ikke statoilburgerne 29 kroners da? :P
Hæ? På Statoil her omkring er det 49,- for 100 grams-meny og 59,- for 160 grams-meny.
Mulig det er forskjell på ICA-Express og det der :?

jaja, samma det egentlig :P
Kanskje 29 var bare for burgern da ;)

#24473  av Dalan

chris skrev: Kanskje 29 var bare for burgern da ;)
Ikke vet jeg, og ikke er det så veldig nøye heller ;)

#24505  av @lpher

cameleon skrev: Personlig liker jeg mammaburgerne best jeg. Mens de andre spiser de knøttsmå macdonalds hamburgerne, sitter jeg å koser meg med en mammaburger. Mamma lager sånne skikkelige burgere skjønner dere. Blander alt mulig rart oppi den så den ser ut som en diger kjøttbolle med masse fett og løk + paprika som tyter ut til alle kanter. Macdonaldsburgerne er rene å fine. Litt søte egentlig. Mens mammaburgerne er store og skumle. Fettet tyter ut av de og ketchupen blandes med brødet slik at brødet blir til rosa deig. Så men andre spiser macdonalds anorexi burgermeny til 89kr med ti tyve små stilker pomfritt så hopper jeg av glede når hjemmeburgeren ( som forsåvidt kan mette hele afrika ) er ferdig. :D
Har vi lånt ørlittegranne fra Eddie Murphy:Raw her eller?
Just asking ;-)

@lpher

#24520  av cameleon

Jepp :wink: Det som er så bra med hele greia her er at mammaburgerne hjemme her er så og si akkurat likedan hehe. Når mamma lager burger så inneholder de faktisk paprika og de er runde som ei kule hehe. SAmtidig tyter fettet ut av alle kanter og burgerbrødet blir helt rosa. Smaker satans godt da :wink: Har to eksemplarer av raw på vhs. Så hver gang jeg hører de greiene der så begynner jeg å tenke på mamma:D

#24546  av @lpher

Turbotrille skrev: Angående supraen til Alf, var det liksom når jeg kjørte på motorveien, åja der stod den supraen, kult, har ikke peiling på å komme seg inn der så vi kjører heller rett hjem.
LOL ;-) ....er ikke førstemann som sier det nei ;-)
Men...akk..sånn er det når man ikke er vant til å ferdes i storbyer! LOL ;-)
Turbotrille skrev: McDonald var mye det samme som med Alf, åja der var en Donald, jaja vi får stoppe neste gang vi ser noe sånt å få oss noe mat da, endte opp i Oppdal før vi fikk oss frokost.
LOL ;-) ...har dere ikke motorveier med normale avkjørsler i Bergen da? ;-)
Turbotrille skrev: Veiene deres er bare mye mer strøken enn de vi har her i Bergensomsådet, så sånn er det.
Oki? i didnt know that....men vi har hatt bomring i snart 13 år og da....så veien bør begynne å ligne på no... ;-)

@lpher

#24548  av @lpher

cameleon skrev:Jepp :wink: Det som er så bra med hele greia her er at mammaburgerne hjemme her er så og si akkurat likedan hehe. Når mamma lager burger så inneholder de faktisk paprika og de er runde som ei kule hehe. SAmtidig tyter fettet ut av alle kanter og burgerbrødet blir helt rosa. Smaker satans godt da :wink: Har to eksemplarer av raw på vhs. Så hver gang jeg hører de greiene der så begynner jeg å tenke på mamma:D
LOL ;-) Me too man...lå å flirte HELE filmen igjennom da jeg så den første gang ;-)

Fikk tak i Delirious etterpå...ikke helt på nivå...men bra den også ;-)

Samma her med mammaburger foresten ;-)

@lpher

#24557  av Turbotrille

Joda vi har avkjørsler fra motorveien og alt det der, men ikke motorvei forbi sentrum liksom.
Dessuten bor vel jeg i Norges nest største by.
Angående bomring har det tydligvis ikke så mye å si hvor lenge de har stått, mesteparten blir tydeligvis finansiert gjennom statsbudsjettet, sånn med tanke på at vi har hatt ring siden 1985 ca. da ble Bergenserne lovet 15 år med betaling.
Men hva skjer nå? 3 år etter den skulle bli lagt ned?
Joda, la oss bygge om hele bomringen, og holde den åpen hele døgnet, bygge flere bomstasjoner, og heve prisene.
Men det gjør ikke så mye for meg da, har parkeringstillatelse og kjører uansett gratis gjennom bommen, men det er heller prinsippet det går i.

MØKKABY dette her, samtidig som det er verdens beste by.

#24567  av cameleon

@lpher skrev:
cameleon skrev:Jepp :wink: Det som er så bra med hele greia her er at mammaburgerne hjemme her er så og si akkurat likedan hehe. Når mamma lager burger så inneholder de faktisk paprika og de er runde som ei kule hehe. SAmtidig tyter fettet ut av alle kanter og burgerbrødet blir helt rosa. Smaker satans godt da :wink: Har to eksemplarer av raw på vhs. Så hver gang jeg hører de greiene der så begynner jeg å tenke på mamma:D
LOL ;-) Me too man...lå å flirte HELE filmen igjennom da jeg så den første gang ;-)

Fikk tak i Delirious etterpå...ikke helt på nivå...men bra den også ;-)

Samma her med mammaburger foresten ;-)
Husker du denne da?

EDDYYYYY AI WANT TO TAK TOO YOO. AI DÃ…NT TINK JU TREET MEE RAIT. JU TREET MI LAK ANIMAL. :lol:

#24575  av @lpher

Turbotrille skrev:Joda vi har avkjørsler fra motorveien og alt det der, men ikke motorvei forbi sentrum liksom.
Dessuten bor vel jeg i Norges nest største by.
I know ;-) ...men det er sånn trafikken er routet utafor store byer vettu
;-)
Turbotrille skrev: Angående bomring har det tydligvis ikke så mye å si hvor lenge de har stått, mesteparten blir tydeligvis finansiert gjennom statsbudsjettet, sånn med tanke på at vi har hatt ring siden 1985 ca. da ble Bergenserne lovet 15 år med betaling.
Men hva skjer nå? 3 år etter den skulle bli lagt ned?
Joda, la oss bygge om hele bomringen, og holde den åpen hele døgnet, bygge flere bomstasjoner, og heve prisene.
Your not alone....bommen vil bestå....det er bestandig noe nytt vi 'bare må' finansiere....
Turbotrille skrev: Men det gjør ikke så mye for meg da, har parkeringstillatelse og kjører uansett gratis gjennom bommen, men det er heller prinsippet det går i.
True...

@lpher

#24602  av chris

Bommen i Trondheim skal ned i 2005 da. Det har faktisk bystyret vedtatt TO ganger.. og samtidig to vedtak om at det ikke skal bli annen form for veiprising :)

#24616  av funkes

chris skrev:Bommen i Trondheim skal ned i 2005 da. Det har faktisk bystyret vedtatt TO ganger.. og samtidig to vedtak om at det ikke skal bli annen form for veiprising :)
Men mange stemte AP og SV

#24630  av chris

funkes skrev:
chris skrev:Bommen i Trondheim skal ned i 2005 da. Det har faktisk bystyret vedtatt TO ganger.. og samtidig to vedtak om at det ikke skal bli annen form for veiprising :)
Men mange stemte AP og SV
Den siste gangen det ble vedtatt, var etter sist valg ;)

-edit-
står mer om det her:
http://www.adressa.no/trondheim/article ... eID=454754

De som stod bak vedtaket var Ap, Sp, Frp og Høyre

#24768  av KK-ma70

og hvor mange tror at ringen forsvinner i 2005..... finner vel opp en unskyldning til å la den stå... Så fram til den tid... ikke gled dere for tilig... Tror det ikke før jeg får se det!!! TRONDHEIM+VEIUTBYGGING=HAHAHA what ever!