TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Advarsel! ikke kjøp dekk hos Dekkexpress

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #244760  av Dennis87

bestilte dekk for snart 4 uker siden og de svarer ikke på tlf eller mail, har ringt DHL som leverer for dem og de sier at dem ikke har motatt noe fra dekkexpress på lenge.

et søk på google og man finner ut at det ikke er lurt å kjøpe fra dem, dumme meg søkte ikke før etterpå :(

dette virker som en veldig useriøs bedrift, har ringt mastercard for å få tilbake penga mine siden det bare er å gi opp å få noen dekk eller penger fra dekkexpress.

#244873  av toyota_mr2

hei siden du har lakt ut her låner jeg den vis de er greit
dekkspektrum er heler ikke noe plass å handle jeg besilte felger der åg di komm inne når han låvte åg jeg måte ringe han han ringte aldri tilbake dårlig servis

#244881  av sindrejl

mye negative omtaler rundt dekkfirmaer for tiden kan det virke som?

#244882  av celicat23

sindrejl skrev:mye negative omtaler rundt dekkfirmaer for tiden kan det virke som?
Det er jo sessongen for det.. Syns det er bra folk deler slikt, så vet en hvor en kanskje burde holde seg unna.

#244883  av hmsilset

Venter bare på dagen dette skal skje meg jeg :twisted:
Gå ut å mekke og roe sinnet mitt :wink:

#245733  av inzane2012

jeg kan sterkt anbefale dekkonline.com jeg bestillte mine falken dekk hos di og di ble levert på døra innen fristen, tror det var en uke eller noe sånt, ganske billig og, betalte 2400 for 2 falken fk452 225\35zr18 dekk...

#245888  av tommis

inzane2012 skrev:jeg kan sterkt anbefale dekkonline.com jeg bestillte mine falken dekk hos di og di ble levert på døra innen fristen, tror det var en uke eller noe sånt, ganske billig og, betalte 2400 for 2 falken fk452 225\35zr18 dekk...
Jeg kjøpte dekk fra dekkonline og er godt fornøyd med den handelen. Bra priser også. Kommer til å kjøpe dekk av dem flere ganger.
Jeg kjøpte samme dekk som deg, er du fornøyd med Falken dekkene eller?

#245891  av evneveik

Støtter den med dekkonline.com, bestilte i fjor sommer 4stk Toyo Proxes T1-R og fikk dem kjapt til tross for at det ble kluss med visa infoen, men da ringte de meg bare og fikk ordnet det :)

#245958  av inzane2012

tommis skrev:
inzane2012 skrev:jeg kan sterkt anbefale dekkonline.com jeg bestillte mine falken dekk hos di og di ble levert på døra innen fristen, tror det var en uke eller noe sånt, ganske billig og, betalte 2400 for 2 falken fk452 225\35zr18 dekk...
Jeg kjøpte dekk fra dekkonline og er godt fornøyd med den handelen. Bra priser også. Kommer til å kjøpe dekk av dem flere ganger.
Jeg kjøpte samme dekk som deg, er du fornøyd med Falken dekkene eller?
ja kan ikke klage på di, kjører med forrige modellen(fk 451) fremme da, men vet ikke om det spiller noen særlig rolle, pluss at jeg har pittelitt slark i ene demperen bak og må bytte ene bærekulen fremme...men har ikke hatt noen dårlige erfaringer hittil, verken på våt eller tørr vei:) så kan anbefale alle Falken FK-452:) billige er di og:P