TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Need for Speed - Underground

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #24287  av MR2turbo

Er det noen som har fått fatt i fullversjonen av dette spillet, enda?
Ser jo litt tøfft ut men jeg får ikke demoen til å virke.. :roll:
Har lastet den ned herfra: http://www.eagames.com/official/nfs/und ... in=default

Noen screenshots
Vedlegg
wallpaper_need_for_speed_underground_01_preview.jpg
wallpaper_need_for_speed_underground_01_preview.jpg (37.74 kiB) Vist 1713 ganger
Need For Speed Underground 01.jpg
Need For Speed Underground 01.jpg (12.61 kiB) Vist 1713 ganger
Need for Speed Underground.jpg
Need for Speed Underground.jpg (66.97 kiB) Vist 1713 ganger
Need_for_Speed_Underground_8.jpg
Need_for_Speed_Underground_8.jpg (37.71 kiB) Vist 1713 ganger

#24291  av Christian

Så en demo i helga, så heftig ut det. Skal ha det, om jeg så må kjøpe ei ny maskin for å greie det! :)

#24292  av Erlend

Gleder meg noe fryktelig til dette spillet, samt GT4 :)

#24298  av sindrejl

du må skifte språket i windows til australsk før demoen funker.

Ble mektig skuffet :/

#24299  av CelicaTurbo

har ikke sett det ute enda men det er vist slupper for konsoller ihvertfall.. men jeg så en kommentar av en redaktør på en amerikansk spillnyhetsside og han var ikke særlig overbevist om det spillet dessverre, selv om tanken er god så var ikke opplevelsen den samme :?

#24303  av chris

Jeg går nok for PS2 versjonen, da slipper jeg å oppgradere noe utstyr :D

Markus: vet ikke om det er sluppet ennå?

#24307  av sindrejl

prøvde demoen for pc .. grunnen til at jeg er skuffa er at det er sinnsykt urealistisk :(

#24316  av MR2turbo

bytta til australske settinger, og fikk testa det..
Kan ikke si at jeg var imponert... men dette var jo bare demoen da..
Kan jo hende at fullversjonen er interessant siden du har muliigheten til [ mekke litt... Men handlinga var nedtur... :roll:

#24325  av kennethx

Prøv "Street Legal Racing - Redline"

De har kommet med noen etterlengtede patcher etter release, og er blitt et likandes spill nå! Der er det MYE mekking, dragracing, streetracing osv...

Du kan justere kompresjon og tenning på motoren for å få bedre ytelse, og får opp dyno graf på instillingene. Litt kult :)

#24326  av CelicaGT

Har bestillt dette til X-box...gleder meg til nokken timer framfor tv'n

#24359  av sindrejl

spillte redline til pc, det var så dumt at det var bare merker dem har laget selv, og for lite deler.. i tillegg var det helt umulig å kjøre bilene :(
Blir mye mer mekking enn kjøring iaff ;)

#24367  av CelicaTurbo

vel, spillet skal komme i handelen for PC i USA denne uken så det spørs når det kommer i handel her, eller blir tilgjengelig på annet hvis :)

#24379  av Mr2 Mk2

chris skrev:Jeg går nok for PS2 versjonen, da slipper jeg å oppgradere noe utstyr :D

Markus: vet ikke om det er sluppet ennå?
samma her...

Spillet kommer den 20 til xbox ps2 og pc...

#24432  av kennethx

sindrejl skrev:spillte redline til pc, det var så dumt at det var bare merker dem har laget selv, og for lite deler.. i tillegg var det helt umulig å kjøre bilene :(
Blir mye mer mekking enn kjøring iaff ;)
Ja, jeg vet, men dette har blitt MYE bedre i patchen dem har lagt ut for en liten stund siden! Nå er det mye mer deler, det er litt lettere å kjøre også! :) Kom meg faktisk til championship og vant! men det var ganske tøfft! Måtte play it dirty der, snurre de andre bilene så jeg fikk et lite forsprang!! [insert evil laughter]