CelicaTurbo skrev:Kjell: du som kjørte på EssoKickers sitt autoslalom-event da? Artig å se en Corolla hevde seg i toppenStemmer nok det ja, om du tar med at han vant fremhjulstrekk klassen i tillegg har du nok fått med alt.
CelicaTurbo skrev:Kjell: du som kjørte på EssoKickers sitt autoslalom-event da? Artig å se en Corolla hevde seg i toppenStemmer nok det ja, om du tar med at han vant fremhjulstrekk klassen i tillegg har du nok fått med alt.
CelicaTurbo skrev:Joda, husket ikke bombesikkert på om det var han eller den Nissan'en som vantslik har jeg også forstått det?Artig liten rakett den Corollaen, om jeg forstod det rett skal motoren flyttes fra den høyrerattede til sin venstrerattede Corolla?
erling skrev:Skal bytte bremseklosser bak jeg........MÃ¥ ikke ta av helt da!:P
Hehe.. Slå den da..
![]()
@lpher skrev:Nytt ? du har jo nettopp montert??
- Nytt stereoanlegg i løpet av våren.
@lpher skrev:Og det gamle blir solgt til ranspriser, til bekjente?chris skrev:Joa...men jeg kan jo ikke ha gammelt utstyr i bilen heller da...@lpher skrev:Nytt ? du har jo nettopp montert??
- Nytt stereoanlegg i løpet av våren.![]()
Må skifte ihvertfall en gang i året for å holde tingene ferske....
@lpher
NISMO skrev:Og hvor mange ponnyer er d planlagt å hente ut av den da?Time will sjå
chris skrev:Shure thing pal!@lpher skrev:Og det gamle blir solgt til ranspriser, til bekjente?chris skrev: Nytt ? du har jo nettopp montert??Joa...men jeg kan jo ikke ha gammelt utstyr i bilen heller da...![]()
@lpher
@lpher skrev:1000 krchris skrev:Shure thing pal!@lpher skrev: Joa...men jeg kan jo ikke ha gammelt utstyr i bilen heller da...Og det gamle blir solgt til ranspriser, til bekjente?![]()
@lpher
@lpher