TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Omraming til ettermarkeds spillere til is200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#243460  av Neo

csstian skrev:
Neo skrev:
csstian skrev:Har bestillt denne nå.Får håpe det blir bra.

http://www.pioneer.no/no/products/45/10 ... index.html
Ser jo bra ut den, må bli bra.. Venter selv på en alpine 2din spiller fra trondheim.. håper den kommer før mo treffet :D ..
Må du legge ut bilde når den er montert.Vet du hvor man får tak i iso plugg til isn?
Skal gjøre det :D .. hmm, mener bilradiospesialisten har det inne.. Skal du på mo treffet?

#243461  av csstian

Neo skrev:
csstian skrev:
Neo skrev: Ser jo bra ut den, må bli bra.. Venter selv på en alpine 2din spiller fra trondheim.. håper den kommer før mo treffet :D ..
Må du legge ut bilde når den er montert.Vet du hvor man får tak i iso plugg til isn?
Skal gjøre det :D .. hmm, mener bilradiospesialisten har det inne.. Skal du på mo treffet?
Fant omramming til 2din spiller.Men ikke isoplugg.Har sendt di mail så får se om di kan ordne det.Nei blir ikke mo før te neste år.

#243462  av Neo

csstian skrev:
Neo skrev:
csstian skrev: Må du legge ut bilde når den er montert.Vet du hvor man får tak i iso plugg til isn?
Fant omramming til 2din spiller.Men ikke isoplugg.Har sendt di mail så får se om di kan ordne det.Nei blir ikke mo før te neste år.
ramme har dem ja, mener 100% dem får tak i iso plugg å :D ..

#243664  av @lpher

Lexus-ISO = Toyota-ISO ;)

#246945  av csstian

Bugster skrev:Var IKKE lik som Toyota-ISO i min bil.
MÃ¥tte ty til denne:

http://cgi.ebay.co.uk/Lexus-is200-SE-Sp ... otohosting

Dette har vært diskutert før, og mange andre har hatt samme "problem" som meg.
Jeg har fått til toyota men har ikke prøvd det ennå.Men det du har der ser mere likt ut etter det jeg husker.Du kjøpte ikke tilfeldig vis flere?Da kunne jeg vær intressert å kjøpe et :)

#247077  av Bugster

csstian skrev:
Bugster skrev:Var IKKE lik som Toyota-ISO i min bil.
MÃ¥tte ty til denne:

http://cgi.ebay.co.uk/Lexus-is200-SE-Sp ... otohosting

Dette har vært diskutert før, og mange andre har hatt samme "problem" som meg.
Jeg har fått til toyota men har ikke prøvd det ennå.Men det du har der ser mere likt ut etter det jeg husker.Du kjøpte ikke tilfeldig vis flere?Da kunne jeg vær intressert å kjøpe et :)
Beklager. Kjøpte bare den ene. Den var dyr. :S
Men den var i det minste plug and play.

Om jeg har skjønt det rett, er det vel slik at IS'er med ekstern forsterker må ha en slik kabel som jeg har kjøpt. Denne plugges i ledningsnettet som går ut fra forsterkern, og så rett i ny ISO-kontakt på spilleren. Ligger en tråd her et sted om dette emnet fra før av, og det er også diskutert på Lexus Owners Club, UK.

#248526  av @lpher

Bugster skrev:
Om jeg har skjønt det rett, er det vel slik at IS'er med ekstern forsterker må ha en slik kabel som jeg har kjøpt. Denne plugges i ledningsnettet som går ut fra forsterkern, og så rett i ny ISO-kontakt på spilleren. Ligger en tråd her et sted om dette emnet fra før av, og det er også diskutert på Lexus Owners Club, UK.
Man må ikke ha den...men om man ikke vil klippe i kabelsettet...så benytter man en slik en...

Men...jeg håper ikke den var spesielt dyr...da dette er kabler for max 100,- inkl. arbeidstiden det tar å lage den da ;)

#248548  av csstian

Ja får se korsen det ser ut når æ får opp biln.men har nu kjøpt begge nu.Å ja den va dyr 700

#248748  av csstian

Fikk den andre kabelen i dag.Ligger forsterkeren under et av framsetene?Å hvis du bruker denne kabelen å ikke toyotas isoplugg kobler du da bort forsterkeren?Hvis du gjør det vil jeg tro det er bedre å koble seg inn på kablene som går rett inn i spilleren.Å da beholde forsterkeren.Eller er det bedre forsterker i en orntlig ettermarkedsspiller?Eller funker det bedre med begge?

#248868  av Neo

csstian skrev:
Neo skrev:
csstian skrev:Har bestillt denne nå.Får håpe det blir bra.

http://www.pioneer.no/no/products/45/10 ... index.html
Ser jo bra ut den, må bli bra.. Venter selv på en alpine 2din spiller fra trondheim.. håper den kommer før mo treffet :D ..
Da var spilleren montert, og jeg er siiiinsykt imponert. Var verd pengene :D .. Spiller så mye renere og penere og høyere..
Vedlegg
DSC04743.JPG
DSC04743.JPG (154.57 kiB) Vist 1409 ganger
DSC04742.JPG
DSC04742.JPG (223.16 kiB) Vist 1410 ganger
DSC04741.JPG
DSC04741.JPG (164.66 kiB) Vist 1409 ganger
DSC04740.JPG
DSC04740.JPG (151.55 kiB) Vist 1411 ganger

#248874  av csstian

Ble bra der der.Venter spen på spilleren og bilen.Går fra tromsø den 13.Litt domt at strukturen er litt forskjellig på omramingen en det er på varmapp.Koblet du deg utenom eller med orginalforsterkeren?

#248885  av Neo

csstian skrev:Ble bra der der.Venter spen på spilleren og bilen.Går fra tromsø den 13.Litt domt at strukturen er litt forskjellig på omramingen en det er på varmapp.Koblet du deg utenom eller med orginalforsterkeren?
Jeg ble veldig førnøyd :D .. Hva slags spiller skal du ha inn?
Rammen her ivertfall var veldig bra. Koblet meg utenom du du burde gjøre det samme, du vil få en mye bedre lyd om du kjører rett fra spilleren :D ..

#248892  av csstian

Har i tillegg kjøpt nye 6x9" til hattehyllen.Så kjører egen forsterker på di to og 2 10" i kasse bak. Alt det er av Rockford Fosgate