TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dyrt?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2426  av Qvakk

er dette dyrt?

-

MOTOR 4AGZE UDEN KOMPRESSOR 5000+ MOMS
TURBOMANIFOLD AE82/TO3 3000+ MOMS
TURBO GARRETT TO 3 2500+ MOMS.

-

alså 13020 kroner for en turbomotor

-

jeg vet heller ikke hvor langt den har gått.. :|

noen som har noe andre erfaringer?

#2431  av CelicaTurbo

hm, prisen ser vel grei ut hver for seg ihvertfall? Men du må sikkert regne med en del ekstra kostnader med monteringen da. Alle slanger f.eks. Følger ECU og all wiring med? Hva med girkassen?

og noen som har peil på om en kompressor 4AG ECU klarer å håndtere en turbo uten noen problemer? (altså at den vet hvor mye luft som går inn i motoren når den har turboen som trykker og ikke kompressoren?)

#2435  av Qvakk

jeg tenkte jeg skulle kjøre ned og la dem ta seg av det.. for noe ekstra..

det hadde jo ikke vært så dumt med noen dager i en billig pils-land :D

#2436  av Qvakk

Men jeg kom på det.. .. siden jeg allerede har invistert ganske mye på den bilen.. og kanskje noen tusinger til.. motoren.. kunne jeg kanskje like godt invistert i ett.. Programerbar ECU system.. SDS eller noe

da har jeg liksom full linje ut.. med det samme.. men SDS koster jo like mye som motoren... :\

*nå må jeg bare rane mamma eller en bank.. ( dumt å komme inn i de tankene : :lol:

#2464  av CelicaTurbo

tror dette blir mer penger enn hva som er verdt å sette inn i en Corolla jeg, med mindre du har spesielle interesser i bilen..