TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• pen bil pÃ¥ lillestrøm

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #23844  av chris

Noen som har kjennskap til denne? ikke helt bra bilder, siden de ble tatt i forbifarten. Stod i Lillestrøm sentrum, torsdag kveld tror jeg det var. Står crazytuning med store bokstaver på siden :)
Vedlegg
IMG_1521.jpg
IMG_1521.jpg (47.2 kiB) Vist 1750 ganger
IMG_1520.jpg
IMG_1520.jpg (70.43 kiB) Vist 1750 ganger

#23848  av Dalan

RX-7, ganske så iøynefallende, delvis rosa og greier :D
Til salgs er den vel å..
Orker ikke finne link :P
199.000,- om jeg ikke er heelt borte

#23905  av Erlend

Tror Chris så det var en RX7 :) Hvis det står CrazyTuning på sida, er det vel en av folka der som eier den? *drømme om RX7*

#23906  av chris

Erlend skrev:Tror Chris så det var en RX7 :) Hvis det står CrazyTuning på sida, er det vel en av folka der som eier den? *drømme om RX7*
Hehe, ja, det var jo ingen tvil om at det var en RX7 da.. var egentlig mer eierskapet jeg "etterlyste" ;) :D

#23918  av funkes

Erlend skrev:Tror Chris så det var en RX7 :) Hvis det står CrazyTuning på sida, er det vel en av folka der som eier den? *drømme om RX7*
Ingen i Crazy Tuning som eier RX7...

Vet egentlig ingenting om den bilen jeg heller...men den var på driftday på rudskogen på lørdagen iallfall

:)

#23922  av Dalan

Ja jeg håper da virkelig at han så det var en RX7, skrev det ikke i den hensikt å opplyse han om at det var det.. ;)
Det bare, datt ut av meg.. :P
Er vel ingen i Crazy Tuning som eier den nei, men den som eier den har sikkert litt kjennskaper der, vil jeg tro.. ;)

#23923  av memo

en slik en jeg vurderer å kjøpe til sommern faktisk :)

så lenge alt går som planlagt med økonomien selvfølgelig

nydelig bil...

-m

#23929  av CelicaTurbo

av alle ting så liker samboeren min RX7, kunne tenkt seg en slik en hun, men ikke så stylet som den der da :)

#23931  av chris

Vi har vel funnet ut at bilen er/har vært til salgs, og holder/holdt til i Møre og Romsdal. Hvor var den linken, Erlend?

#23937  av Dalan

chris skrev:
Dalan skrev:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=332852
Merkelig at den i en annen annonse var til salgs i Møre og Romsdal, med skilter ;)
Hmmm, merkelig :?
Jaja, ikke vet jeg :P

#24310  av Ole-M

Kenneth Moen sin RX-7 ja.
CT klistremerkene er pga litt sponsing. Men bilen er temmelig original bortsett fra utseendet.

Fin bil til fin pris.

#24351  av chris

Ole-M skrev:Kenneth Moen sin RX-7 ja.
CT klistremerkene er pga litt sponsing. Men bilen er temmelig original bortsett fra utseendet.

Fin bil til fin pris.
Ja, det var ingen upris på den nei. Og selv om den er original er den ganske rå :)

Kjenner du eieren eller?

#24554  av Ole-M

chris skrev:
Kjenner du eieren eller?
Nei kjenner han ikke.