TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Reklame pÃ¥ bil?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2418  av Christian

Finnes det noen norm for hva en reklameplass er vært?
Han som skal lage eksosanlegget i helga lurte på om jeg var villig til å reklamere litt på bilen mot at jeg får det billigere.
Vi har ikke avtalt noe ennå, men det er jo egentlig greit for min del bare det ikke er så store merker.
Han lurte også på om jeg kanskje kunne tenke meg å ha bilen på en stand til sommeren. (Gatebil tror jeg...)
Noen innspill?

#2421  av CelicaTurbo

å få bilen på en stand er jo en flott mulighet til å vise frem bilen da :) Men store merker er jeg som oftest ikke noen fan av. Flyere i frontruten f.eks.. grøss :) Jeg kan høre med en fyr jeg kjenner i morgen om hvor mye han fikk i rabatt for han har et relativt ganske stort merke på hver side av bilen (men ganske kult merke da).

#2423  av PwRmAd

sponsoring er en ting du bør tenke litt igjennom.. gjelder det bare ett treff og stickers for dette treffet, så er jo det kult nok, sålenge de betaler utgifter for deg... men vær forsiktig med hva du begir deg ut på, precision brakes gav meg et tilbud... endte dyrere med all reising og liknende en hva nypris på et komplett bremse kit er..

#2424  av Christian

Veit som sagt ikke hva han kommer til å tilby...får se til helga.

#2425  av Qvakk

Jeg spurte en leverandør av Lucky om å sponse meg med røyk... , men det kunne de ikke fordi det ikke var lov å reklamere for røyk

:(

:roll:

:P

[eneste erfaring med reklame fra meg]

#2427  av Dalan

hmm, det var da som søren at det ikke er lov til å reklamere for øl også da... :roll:
8)

#2429  av Christian

Aass fat - Fordi du fortjener det :)

#2472  av Christian

Da var anlegget på plass.
Han slo av litt om jeg kjørte med et lite merke på hver side av hekkskjørtet. Merket ser ok ut, så det er greit...
Han skulle ringe til sommeren om han trengte/ville ha bilen på en stand.
Han mente det kunne være morro med en "plastikk rakett" :)

#2473  av Christian

Da var anlegget på plass.
Han slo av litt om jeg kjørte med et lite merke på hver side av hekkskjørtet. Merket ser ok ut, så det er greit...
Han skulle ringe til sommeren om han trengte/ville ha bilen på en stand.
Han mente det kunne være morro med en "plastikk rakett" :)

#2482  av CelicaTurbo

ok, men det hørtes ikke ut som om merkene dominerte for mye da :) ellers, fornøyd med anlegget?

#2484  av Christian

Det ser bra ut det, men angrer litt på at jeg ba ham lage det stillegående.
Hadde regna med litt mer lyd...kanskje litt dumt å "Sigdalstrimme" det allerede :lol:

#2486  av CelicaTurbo

går ikke ann å bare bytte ut potten mot noe som er friere (men mer støyete da?).

Og, noen som har peil på om turboen har sjangs på å komme gjennom avgasstest uten katalysator egentlig? Har hørt noe nevne det tidligere men har ikke lyst til å ta sjangsen selv akkurat..

#2489  av Christian

Potta er spesiallaget av Feritta...
Det får være som det er, egentlig ganske praktisk og man slipper at andre hører deg på en km avstand.
Skulle bare hatt litt mer lyd.....

Avgassene får jeg ta senere, men det sies at mange nyere biler kan greie seg uten.

#2493  av CelicaTurbo

du blir nok fort sliten av for mye lyd også da..

#2500  av MR2turbo

På torsdag skal jeg teste ut om min går gjennom EU-kontroll uten katalysator... Skal teste CO og HC hjemme her i morra, men Det kan jo være at han henger seg opp i det selv om avgassene er innenfor grensene..

Holder forresten på å diskutere litt med en ang. sponsing av interiør i form av at jeg reklamerer litt for han når jeg stiller ut bilen.. men det blir ikke helt med det første..