TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skuffa Autofil mann....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#23992  av funkes

chris skrev:
funkes skrev:
chris skrev: Jeg tror nok han har atskillig mer erfaring enn hva du har ;) :D
Og?
Og jeg tror det er mye større fare for at du skader bilen din, enn at han hadde gjort det. :)
Sorry mac...men jeg må nesten spørre igjen.
Og?

:)

#23995  av chris

funkes skrev:
chris skrev:
funkes skrev: Og?
Og jeg tror det er mye større fare for at du skader bilen din, enn at han hadde gjort det. :)
Sorry mac...men jeg må nesten spørre igjen.
Og?

:)
Okay, got it. Du liker'n bare ikke? :)

#23997  av Mr2 Mk2

chris skrev:Okay, got it. Du liker'n bare ikke? :)
jepps...som han har hinta til mangen ganger(ikke denne posten asså)..Han nekter å se Autofil programmene også....

#23999  av chris

Jostein skrev:
chris skrev:Okay, got it. Du liker'n bare ikke? :)
jepps...som han har hinta til mangen ganger(ikke denne posten asså)..Han nekter å se Autofil programmene også....
Hehe, okay. Da så :)

Jeg ser hvert autofil program jeg ;)

#24003  av sindrejl

Larsen er jo bare rå da ;)

#24019  av Speeder

CelicaTurbo skrev:akkurat, og det var ikke tørrt men de hadde muligheten til å tørke banen. Så blir det opp til eieren som sitter i tyskland å vurdere: kan de klare å tørke banen skikkelig, kvitte seg med alle større dammer og hindre tilsig av nytt vann? Kan han stole på at de i det hele tatt gidder å gjøre jobben skikkelig?
Akkurat det med tilsig av vann og dammer, er nok ikek så stort problem på en flystripe:) Minimalt med dammer der gitt.
Men tror nok neppe jeg hadde latt en vilt fremmed galning fra et annet land kjøre bilen min, til flere mill.

Er foresten noen med heftige meninger om Jan erik larsen i en tråd om dette på bilforumet:
http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=21011
:lol:

#24023  av chris

Speeder skrev:
CelicaTurbo skrev:akkurat, og det var ikke tørrt men de hadde muligheten til å tørke banen. Så blir det opp til eieren som sitter i tyskland å vurdere: kan de klare å tørke banen skikkelig, kvitte seg med alle større dammer og hindre tilsig av nytt vann? Kan han stole på at de i det hele tatt gidder å gjøre jobben skikkelig?
Akkurat det med tilsig av vann og dammer, er nok ikek så stort problem på en flystripe:) Minimalt med dammer der gitt.
Men tror nok neppe jeg hadde latt en vilt fremmed galning fra et annet land kjøre bilen min, til flere mill.

Er foresten noen med heftige meninger om Jan erik larsen i en tråd om dette på bilforumet:
http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=21011
:lol:
Jeg må nok bare si meg enig i de som mente at NTG er pingler. og at Jan Erik Larsen er kul :D Og at Autofil er et kult program :D

#24028  av memo

liker autofil jeg og jeg :)

skal de klare å holde seg på lufte, må de og være publikums-vennlige, og da funker det ikke å snakke om alle detaljer på bilen de tester...
mange her ville nok likt det, men ikke flesteparten i norge :)

Syns det er en grei blanding mellom humor og vroom ;)

-m

#24032  av chris

memo skrev:liker autofil jeg og jeg :)

skal de klare å holde seg på lufte, må de og være publikums-vennlige, og da funker det ikke å snakke om alle detaljer på bilen de tester...
mange her ville nok likt det, men ikke flesteparten i norge :)

Syns det er en grei blanding mellom humor og vroom ;)

-m
Det er akkurat det.. De er nødt å holde seg på et nivå som gjør at alle kan se på. Og det har de klart. Til og med hauger av folk som ikke har spesiell interesse av biler, benker seg foran tv'n for å se Autofil :)

#24038  av Erlend

Både mamma og pappa ser på Autofil, selv når jeg ikke er hjemme, og ingen av dem har noen som helst bilinteresse bortsett fra at den skal virke.. :lol:

#24046  av Mr2 Mk2

chris skrev:Hehe, okay. Da så :)

Jeg ser hvert autofil program jeg ;)
jeg å!Syns JEL er artig jeg,litt ekstrem men hvem er ikke det :wink: Ser alle programmene..

#24140  av tahustvedt

Jeg skjønner godt at tyskeren ikke ville at han skulle kjøre. :)

Har dere sett Jan Erik kjøre på bane eller? Han lider av "oj, slippe gassen"-syndromet. :) Syns jeg ser han knisende nedover stripa i over 300.

Jeg gleder meg til å se bilen til Markus på TV!

Jeg syns Prestanda på Svensk TV3 er et skikkelig bra program. :) Like bra som Top Gear! Har desverre ikke sett Fifth Gear enda... noen andre som har sett det?

#24141  av Mr2 Mk2

tahustvedt skrev:Jeg gleder meg til å se bilen til Markus på TV!
Jeg Ã…! :twisted: :D

#24143  av chris

tahustvedt skrev: Jeg syns Prestanda på Svensk TV3 er et skikkelig bra program. :) Like bra som Top Gear! Har desverre ikke sett Fifth Gear enda... noen andre som har sett det?
Jeg har noen klipp fra 5th gear liggende på pc'en her.. men synes Top Gear er bedre :)

#24144  av chris

Jostein skrev:
tahustvedt skrev:Jeg gleder meg til å se bilen til Markus på TV!
Jeg Ã…! :twisted: :D
That makes three of us :D