TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tror dere inpresset blir rett pÃ¥ disse felgene til mr2?

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

#239804  av lasse

De passer jo, men med den bredden og det inpresset vil de forsvinne ganske langt inn under hjulbuene, tror det er samme bredde og innpress Brennaracing har på sine...

#239810  av mr2cato

Ville hatt bredere felger jeg. Husk at du ikke bør gå utenfor malen som er +-15 i ET. orginalt på mk2 er vel 45 hvis jeg ikke tar feil.

Ville gått opp i bredde eller spacet ut.

#239811  av BrennaRacing

Jeg har samme et og bredde ja...Men har fått på spacere bak, så nå står de nesten helt ut i hjulbuen..Kjøpte spcare av det firmaet har linket til, så du kan jo bare bestille det samtidig....

Ville heller valgt et annet innpress, men hvis det er de felgene du har mest lyst på, så hadde jeg gått for dem, å heller spacet ut

#239942  av hmsilset

BrennaRacing skrev:Jeg har samme et og bredde ja...Men har fått på spacere bak, så nå står de nesten helt ut i hjulbuen..Kjøpte spcare av det firmaet har linket til, så du kan jo bare bestille det samtidig....

Ville heller valgt et annet innpress, men hvis det er de felgene du har mest lyst på, så hadde jeg gått for dem, å heller spacet ut
Har 25mm spacere jeg.Det er vel nok? Har brukt dem på vinterdekka bake.Fremme tror jeg de vil bli bra uansett..?

#240008  av BrennaRacing

Har 25mm bak jeg å...Kan godt ta et bilde av det så du ser hvordan det blir, men bilen står på verksted nå, så det blir til uka...

Foran har jeg ikke no spacer, for der drukner ikke hjula så mye, å med mitt senkesett så måtte jeg ha valset for å ikke subbe...

Legger til et bilde der du ser hvordan det ser ut uten spacer
Vedlegg
117_1797.JPG
117_1797.JPG (406.21 kiB) Vist 1414 ganger

#240045  av hmsilset

BrennaRacing skrev:Har 25mm bak jeg å...Kan godt ta et bilde av det så du ser hvordan det blir, men bilen står på verksted nå, så det blir til uka...

Foran har jeg ikke no spacer, for der drukner ikke hjula så mye, å med mitt senkesett så måtte jeg ha valset for å ikke subbe...

Legger til et bilde der du ser hvordan det ser ut uten spacer
Tusen takk for gode svar!Du trenger ikke ta bilder for min skyld.Ser ganske bra på dette bildet.Jeg har ikke fullt så mye senket som deg så det går sikkert bra!Fin bil du har! :wink: