Christian skrev:Har akkurat lest tråden til fangoria i off-topic delen, rart hvordan noen hisser seg oppHehe... klokka er nå 04:15, og la merke til det samme selv. Jeg synes det var ganske heftig jeg(Tråden var stengt og jeg måtte kommentere det)
Christian skrev:Har akkurat lest tråden til fangoria i off-topic delen, rart hvordan noen hisser seg oppHehe... klokka er nå 04:15, og la merke til det samme selv. Jeg synes det var ganske heftig jeg(Tråden var stengt og jeg måtte kommentere det)

Christian skrev:Nei!
jumbo skrev:Ja, la oss for all del fortsette diskusjonen her og få rekord-tråden stengt også![]()
Jeg hater forresten dagalinger (eller hva f man kaller de raringene derfra). Er ikke annet enn fyll og fanteri på de dagen lang.
jumbo skrev:Ja, la oss for all del fortsette diskusjonen her og få rekord-tråden stengt også![]()
Jeg hater forresten dagalinger (eller hva f man kaller de raringene derfra). Er ikke annet enn fyll og fanteri på de dagen lang.
Fangoria skrev:Vel, litt rart at de fleste her støtter rasisme.Den eneste jeg har sett full av fordommer her på forumet er deg selv som hevder at "vi" (dvs alle andre her enn deg selv) er noen forbanna USA-hatere.
Og hvis moderator ikke liker det en leser så er det bare å stenge tråden.
ina skrev:3 dager til første eksamen... begynner på onsdag, og jeg gleder meg ikke... har 5 eksamner nå i mai... jippi... men skal bli nice å bli ferdig da og sommerferie og over 3 uker i thailand... hem...Ferdig med alle eksamenene jeg nå. og har ikke skole før ute i august/september. men blir sikkert en del skole i sommer uansett. alt for mye å gjøre. Skulle gjerne ha spandert på deg et par pils etter du er ferdig, hadde det ikke vært for at du er fra drammen...............