noen som vet hva disse ligger på i pris? de er 3delte så jeg regner med de koster nen grunker!
Toyota Supra MKIII Turbo
Værsting 7M
Værsting 7M

<Supramannen> skrev:noen som vet hva disse ligger på i pris? de er 3delte så jeg regner med de koster nen grunker!Tror ikke du får de med 5x114,3 Eg var ute etter de felgene til min supra men de lagde ikke i den boltsirkelen sa de til meg.
soltec skrev:var pussig, siden de er 3delte skulle man jo tro de lagde de i valgfri innpress og til de fleste boltsirkler osv....<Supramannen> skrev:noen som vet hva disse ligger på i pris? de er 3delte så jeg regner med de koster nen grunker!Tror ikke du får de med 5x114,3 Eg var ute etter de felgene til min supra men de lagde ikke i den boltsirkelen sa de til meg.
<Supramannen> skrev:Det var det eg og synest, men kan jo være at de eg snakket med ikke hadde peilingsoltec skrev:var pussig, siden de er 3delte skulle man jo tro de lagde de i valgfri innpress og til de fleste boltsirkler osv....<Supramannen> skrev:noen som vet hva disse ligger på i pris? de er 3delte så jeg regner med de koster nen grunker!Tror ikke du får de med 5x114,3 Eg var ute etter de felgene til min supra men de lagde ikke i den boltsirkelen sa de til meg.