TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NANKANG NS-2 94V - Noen som har erfaring med disse?

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

#236196  av japse-gnmfr

Hatt di en uke nå ikke noe vondt og si til nå virker som di sitter greit når det har regnet også:D

#236198  av Andy_Celica

Jeg ble anbefalt å droppe disse dekka da etter at de har vært skikkelig varme 1 gang så blir de harde og blir da umulig å kjøre på våte veier osv.

Betilte Toyo Proxes t1-r får de i morgen så kan komme med en tilbakemld på ossen de er da :D

#236232  av sindrejl

Andy_Celica skrev:Jeg ble anbefalt å droppe disse dekka da etter at de har vært skikkelig varme 1 gang så blir de harde og blir da umulig å kjøre på våte veier osv.

Betilte Toyo Proxes t1-r får de i morgen så kan komme med en tilbakemld på ossen de er da :D
veldig mange som skryter mye av dekkene.. inntill man har vært en runde med dem på bane så blir dem visst ødelagt.. toyo proxes er knallbra men bråker en del sies det :)

#236249  av supraboy

Hadde toyo på bilen min og det var greit med støy. kjører nå med hankook dekk og de er jeg drit fornøyd med.
Nankang har jeg hørt er perfekte sladde/børne dekk.he he

#236342  av Andy_Celica

Støy gjør meg ingenting, blir bare mere kjøreglede av det, Eksosen bråker uansett mere en dekka :D

Har hørt mye bra om toyo så må jo prøve de :D

#236356  av evneveik

Har proxes t1-r på min og de er kjempegode, litt dekkstøy ja, men merker ikke forskjell fra de forrige.

#236360  av sindrejl

skal hive på Falken FK452 idag så er litt spent på dem :)

#236377  av ST205RR

noen flere som har prøvd Nankang på bane ? eventuelt om di blir mindre myke etterpå ?

skal kjøpe dekk nå og må ha noen som ikke slites så fort, men fortsatt ikke er stein harde !!

#236434  av silverfox

Fikk også tilbud på Durun Sport-One. Noen som har prøvd disse?

#236660  av Ellingz1

nankang på bane er sitter ikke særlig etter de blir varme, mest røyk.. hadde det på en cosworth...

#236914  av lexusmann

Kjører NS 2 nå på 3. sesongen...riktignok er det da på min rolla 1,3 som ikke er noe banebil, har da heller aldri prøvd dem på bane...støy er det en del av...men tror det er kombinasjon av dårlige veier og dårlig/ingen støydemping i bilen...dekkene er greie de...

Har lest et sted at dekk med v-mønster støyer mer enn dekk med vanlig mønster, stemmer dette?
Sist redigert av lexusmann den 26 apr 2007 16:02, redigert 1 gang totalt.

#236915  av jij1984

Stemmer, dette er skikkelig ræva dekk.
På bane holder de absolutt IKKE mål.
På våt vei er de også veldig dårlige.
Har disse bake på MR2'en...

#237400  av Anders gullstein

Har de på Galant'n min. Har ikke vært på bane med dem, men er ikke imponert med våtegenskapene, blir skikkelig merkedekk neste gang. Har Toyo Proxes på MR2'n. Et helt annet dekk.