TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lite Supravids bara ;-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#23757  av cameleon

Steike var mye pent der! har lastet ned 3 filmer i dag hehe. rundt en 150mb. Var en supra der med 1000hk. Fette hvor den fløtta på seg hoohoo.

GJETT HVEM SOM VIL TIL AMERIIIIIIKAAAAAA!!! :D

#23769  av @lpher

cameleon skrev: GJETT HVEM SOM VIL TIL AMERIIIIIIKAAAAAA!!! :D
Konkrete planer eller?
Tror det blir USA-ferie på oss i juli/august neste år også ;-)

Tråla hele Florida kysten sist vi var der...blir vel andre sia denne gangen tenker jeg...se LA og SF etc ;-)

@lpher

#23804  av cameleon

Jeg har faktisk planer til neste sommer jeg også. Skal besøke famlien min som bor i kansas city og få med meg 4th july. er sinnsykt flott fyrverkeri der da. jeg har derretter tenkt å fare en liten tur til colorado. var der for to år siden og drømte meg bort når jeg satt på på vei opp til boulder colorado! noen av de vakreste stedene jeg noensinne har vært. Aspen likeså.
Håper bare det ikke blir slk en hetebølge som det var sist jeg var der hehe. Det var så varmt ute at politiet crouset rundt husene og ba oss holde oss inne pga mulig tilfelle av heteslag hehe :D

#23820  av chris

Hadde jeg hatt råd skulle jeg tatt meg en tur over jeg også..

#23823  av Dalan

Skal over dammen 14. til 28. februar jeg :)
Blir vel ikke så mye "sightseeing", men må da kikke litt hvertfall ;)
Det er da Austin jeg skal til, litt varmere strøk enn her ja.. 8)
Får håpe det er noen skikkelige biler der også :P

#23852  av cameleon

Dalan skrev:Skal over dammen 14. til 28. februar jeg :)
Er nok en del biler der ja hehe. Første møtet mitt med USA var på flyplassen da jeg fikk se tre temmelig flotte biler som stod parkert ved drosjene. En ferrari 355, lamborghini diablo og en porsche boxster. Jeg var kommet til himmelen hehe :D

#23855  av Dalan

cameleon skrev:
Dalan skrev:Skal over dammen 14. til 28. februar jeg :)
Er nok en del biler der ja hehe. Første møtet mitt med USA var på flyplassen da jeg fikk se tre temmelig flotte biler som stod parkert ved drosjene. En ferrari 355, lamborghini diablo og en porsche boxster. Jeg var kommet til himmelen hehe :D
Åh, håper jeg møtes med et sånt syn når jeg ankommer flyplassen :shock:
Som æ glær mæ, komme bort fra det slapse-føret som er :x

Forresten, fine videoer! :mrgreen: :roll: