TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Melde adkomst , Bergen , Onsdag 22.50

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #23592  av MRQuoc

Jah , da ga jeg meg over og kjøpte meg togbilletter.
jeg klarte å lage en scenario over MR2 over hardangervidda , med sommerdekk + snøvær + is + kollonekjøring og , er for glad i bilen til å utsette den på slike værforhold.

men jeg kommer , blir der fra Onsdag til Fredagsnatta ..
så jeg ser vel dere bergensere rundt ,

btw , hvordan kommer jeg meg til Sandslihaugen ? , tenkte å søke jobb på bowlingen der.. (buss\tog\taxi?)

#23598  av CelicaTurbo

Sandslihaugen er et stykke utenfor Bergen, 20 min kjøring kanskje. Er ikke helt lokalkjent der men det er uansett buss som er greiest, det går nok buss til Sandsli relativt ofte fra sentrum og den busser stopper nok ikke så alt for langt fra Sandslihaugen..

ellers så finner vi nok på et treff ja :)

skal du på damebesøk da eller?

#23616  av Amund

rett i nerheten av biltema det der ja..

er det denne onsdagen det er snakk om?

#23628  av MRQuoc

javisst , nå er jeg her :p

20 min?! , lenger enn jeg trodde , men , hmm .. mulig jeg dropper søknaden da :\ , eller jeg får bare søke , så jeg kommer meg over fjellet en gang for alle.

Damebesøk , jepp , noe må gutter henge fingrene i :) :D :p

with love from Bergen , your Qvakk ;)

#23629  av Amund

nåyes.. når på fredagen er det du reiser? jobber kveld/natt denne uken , så har litt lite tid, ellers skulle du fått vere med i garasjen, og kanskje i garasjen til toyparts..

#23637  av CelicaTurbo

20 min er ikke ille :)

Ellers, tror jeg blundet litt på når du skulle komme, trodde det var dato 22 og så ikke at det var et klokkeslett.. men hvor er det du holder til i byen? Har kun muligheten til å treffe deg i kveld om det skal bli, og da må det være før kl 20.30

#23641  av MRQuoc

holder til "Tjøme Bordell" , Skuteviksveien 51 ..

garasjebesøk , hørtes ikke dumt ut , men tror en viss person rundt meg som har lagt opp noen planer .. hørte ett eller flere spørsmål , mens jeg lå i halvsøvne , og gryntet ja på de fleste ( som alltid, husker jeg ikke hva ). :?

men jeg kan klare å ta en kaffe\farris\bakt potet\pils\wha'so'ever, hvis dere er rundt i byen :)
det vet jeg at jeg "får lov til" i hvertfall ;)

på +47 988826258 , har dere meg :)

#23647  av CelicaTurbo

Rett ovenfor Sverresborg det.. og bordell..., vel, jentene holder helst til på andre siden av vågen i forhold til der du holder til, mens guttene vandrer ikke så alt for langt fra den gaten der, i retning SAS-hotellet :)

Sender deg en melding litt mer utpå dagen, jeg jobber i sentrum så jeg kunne hilst på deg etter arbeidstid ca men det blir uten bil da.. en matbit høres ut som en god ide..

#23650  av MRQuoc

mat... hadde ikke vært dumt nei :p