TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• de kjører heftig borte i england..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#23528  av cameleon

tror vi må legge mclaren på hylla jeg hehe. Hva skal du med en bil til 15mill når du kan kjøpe en til 1200 med dobbel hastighet hehehe.

#23529  av chris

cameleon skrev:tror vi må legge mclaren på hylla jeg hehe. Hva skal du med en bil til 15mill når du kan kjøpe en til 1200 med dobbel hastighet hehehe.
:mrgreen:

#23558  av jan-erik

Hadde gladelig betalt noen tusenlapper og sittet inne litt jeg bare for å ha beviset på at jeg har kjørt så fort :-)

I tillegg ville det ha undergravd undersøkelsen i TopGear hvor de greide å passere en fotoboks uten å bli tatt bilde av, var det i over 270kmt eller noe sånt?

#23560  av @lpher

jan-erik skrev:Hadde gladelig betalt noen tusenlapper og sittet inne litt jeg bare for å ha beviset på at jeg har kjørt så fort :-)

I tillegg ville det ha undergravd undersøkelsen i TopGear hvor de greide å passere en fotoboks uten å bli tatt bilde av, var det i over 270kmt eller noe sånt?
Hmmm....noe magisk med den hastigheta dær...er omtrent så fort du må kjøre for at en GSM-sender skal 'miste deg' ;-)

Telenor Mobil har faktisk testa det! ;-)

@lpher ;-)

#23568  av chris

@lpher skrev:
jan-erik skrev:Hadde gladelig betalt noen tusenlapper og sittet inne litt jeg bare for å ha beviset på at jeg har kjørt så fort :-)

Hmmm....noe magisk med den hastigheta dær...er omtrent så fort du må kjøre for at en GSM-sender skal 'miste deg' ;-)

Telenor Mobil har faktisk testa det! ;-)

@lpher ;-)
La meg gjette.. du var utvalgt testsjåfør? :D

#23569  av Dalan

Leste på IT-avisen for noen uker siden var det vel, om noen som kjørte en test med trådløst nett i 'høyere hastigheter'
De hadde vel fortsatt nett når de lå i 330 km/t i Porsche'n deres ;)
Nå husker jeg ikke detaljene i dette forsøket, og orker heller ikke lete fram det igjen.. :P
FÃ¥r se om jeg finner det i morgen ;)