TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selges: MR2 MK1 1987 SOLGT

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #203865  av Bjørn MK1

Det har vært vanvittig lite respons hittils, men jeg ønsker fremdeles å selge MR2`n min:
Trolig den eneste MR2MK1 med TüV godkjent senkesett i vognkortet i Norge. Også godkjent med 7.5x16 205/45/16 av biltils. Det følger med sommer, vinter og R-dekk. Batteri flyttet frem. Simmons eksos og KD luftfilter. Alu motor og bagasje luke. EU 11.2007. Bilen brukes til hverdags og i løp, og har litt røff finish. Passer godt for den som vil kjøre på banetreff uten å frykte for bilen og helsen. Kr 25000,- http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =29&page=2
Sist redigert av Bjørn MK1 den 17 apr 2007 18:40, redigert 1 gang totalt.

#207853  av Mr2Nyter'n;p

Hvordan er bilen rustmessig og motormessig? Har du org motorluke og bag-romluke liggende?

#207906  av Bjørn MK1

Rustmessig er den ingen perle, med bla. sparklede hjulbuer. Funksjonelt sett er det ingen rust av betydning. Motormessig er den veldig god, men reg reim har gått ut på dato (byttet sist i 2000). De fleste org. deler følger med bla. lukene.
Noen ganger tror jeg bilen hadde vært lettere å selge hvis jeg hadde tatt ut velteburet, og satt i originalstolene osv :wink:

#207931  av sigheri

Bjørn MK1 skrev:Rustmessig er den ingen perle, med bla. sparklede hjulbuer. Funksjonelt sett er det ingen rust av betydning. Motormessig er den veldig god, men reg reim har gått ut på dato (byttet sist i 2000). De fleste org. deler følger med bla. lukene.
Noen ganger tror jeg bilen hadde vært lettere å selge hvis jeg hadde tatt ut velteburet, og satt i originalstolene osv :wink:
Ha for buret isåfall?

#207988  av kghaas

Hvis du bygger om bilen, så er jeg også interessert i alu deler, bur, stoler og R dekk......

#208255  av Bjørn MK1

Jeg kommer nok ikke til å bygge om, er bare en tanke som slo meg at den ville blitt lettere og selge da. Jeg har lite tid til bilhobbyen om dagen, så den blir vel stående i garasjen.

#210763  av sigheri

PM sendt

#233830  av Bjørn MK1

12000,- som den står? ring ved oppriktig interesse.
Vedlegg
IMGP1415.JPG
IMGP1415.JPG (259.05 kiB) Vist 3376 ganger

#233832  av Andy_Celica

Bjørn MK1 skrev:12000,- som den står? ring ved oppriktig interesse.
Er mulgiens intresert, følger det med org stoler og de org baklukene osv til den prisen?

Trenger bare en ny reim? eller er det mere som må gjøres? er årsavgift betalt osv? vil den komme igjennom eu-kontrol? Er det evntuelt mye rust?

Hvis den er grei så kommer jeg kanskje å titter på den snart :D

#233845  av ArildM

Fiffig bruk av kongler :twisted:

Billig morrobil da :wink: Litt vel røff "finish" da...

#234050  av ArildM

2000,- for scanstyling fjærene?