Hei,
Jeg legger ut bilen til kompisen min for salg. Det er med andre ord lite vits å sende meg PM, ta heller direkte kontakt med eieren om du er interessert i bilen.
Jeg skal nå selge min 1996 Mazda RX7. Importert fra Japan August 2004, registert i Norge 2006. Dette er en RS-utgave, som har større bremser, bedre diff og bedre understell. Bilen er dønn strøken, helt uten rust og skjønnhetsfeil. Bilen hadde gått 36.250 km når den ankom Norge, og har nå gått ca. 47.000. Bilen har fungert perfekt helt siden jeg kjøpte den, det eneste som er gjort er det som skal gjøres med en RX7 for å holde den i tip-top shape.
Denne bilen må ikke forveksles med mye av billigskrapet som har blitt amatør-importert fra Japan den siste tiden!!!!
Bilen er perfekt til bane/drifting, men er også en meget morsom bil å bruke på veien. Avgiftene på RX7 har økt betraktelig, og biltilsynet praktiserer vel nå registreringsstopp på alt av biler som kommer fra Japan. Dette er en praktfull RX7, garantert en av de beste i landet. Fremstår som ny, eies av ekte entusiast.
Litt om bilen:
Bilen var i utgangspunktet fullt Veilside-moddet med felger, bodykit og interiørdeler (alt originalt), men mye av dette ble byttet ut til fordel for mere moderne deler i 2006.
Karroseri:
Feed frontfanger
Feed sideskjørt
Veilside hekkskjørter
Veilside vinge
Ganador elektriske speil
Glassfiber panser og skjermer
Glassfiber lyktedeksel med luftinntak
Chassis:
Öhlins coilovers, fullt justerbare
Autoexe oppstivingsstag i ramme/bakstilling
Mazdaspeed tårnstag foran/bak
Motor:
PanSpeed ECU
Trust intercooler
ReAmemiya luftfilter
FEED eksos fra turbo
Jordingskit
2x Setrab oljekjølere
Interiør
Recaro førerstol, glassfiber
Recaro carbon/kevlar passasjerstol, hentet fra RX7 Type-RZ 96->
Sabelt 4-punkts belter
Veilside ratt
Veilside instrumenter, 340 km/t speedo (i motsetning til 180km/t originalt)
Veilside Girkule
Veilside ladetrykksmåler, montert på rattstamme
HKS eksostempmåler
Alpine CD/minidisc
Forsterker og 4 x Alpine høyttalere
Pris kr. 259.000 + omreg.
Ta kontakt med:
Kjell Aage Nekstad
tlf: 46 85 29 39
Kun seriøse henvendelser.
Bilder:

Flere bilder skaffes på forespørsel.
Jeg legger ut bilen til kompisen min for salg. Det er med andre ord lite vits å sende meg PM, ta heller direkte kontakt med eieren om du er interessert i bilen.
Jeg skal nå selge min 1996 Mazda RX7. Importert fra Japan August 2004, registert i Norge 2006. Dette er en RS-utgave, som har større bremser, bedre diff og bedre understell. Bilen er dønn strøken, helt uten rust og skjønnhetsfeil. Bilen hadde gått 36.250 km når den ankom Norge, og har nå gått ca. 47.000. Bilen har fungert perfekt helt siden jeg kjøpte den, det eneste som er gjort er det som skal gjøres med en RX7 for å holde den i tip-top shape.
Denne bilen må ikke forveksles med mye av billigskrapet som har blitt amatør-importert fra Japan den siste tiden!!!!
Bilen er perfekt til bane/drifting, men er også en meget morsom bil å bruke på veien. Avgiftene på RX7 har økt betraktelig, og biltilsynet praktiserer vel nå registreringsstopp på alt av biler som kommer fra Japan. Dette er en praktfull RX7, garantert en av de beste i landet. Fremstår som ny, eies av ekte entusiast.
Litt om bilen:
Bilen var i utgangspunktet fullt Veilside-moddet med felger, bodykit og interiørdeler (alt originalt), men mye av dette ble byttet ut til fordel for mere moderne deler i 2006.
Karroseri:
Feed frontfanger
Feed sideskjørt
Veilside hekkskjørter
Veilside vinge
Ganador elektriske speil
Glassfiber panser og skjermer
Glassfiber lyktedeksel med luftinntak
Chassis:
Öhlins coilovers, fullt justerbare
Autoexe oppstivingsstag i ramme/bakstilling
Mazdaspeed tårnstag foran/bak
Motor:
PanSpeed ECU
Trust intercooler
ReAmemiya luftfilter
FEED eksos fra turbo
Jordingskit
2x Setrab oljekjølere
Interiør
Recaro førerstol, glassfiber
Recaro carbon/kevlar passasjerstol, hentet fra RX7 Type-RZ 96->
Sabelt 4-punkts belter
Veilside ratt
Veilside instrumenter, 340 km/t speedo (i motsetning til 180km/t originalt)
Veilside Girkule
Veilside ladetrykksmåler, montert på rattstamme
HKS eksostempmåler
Alpine CD/minidisc
Forsterker og 4 x Alpine høyttalere
Pris kr. 259.000 + omreg.
Ta kontakt med:
Kjell Aage Nekstad
tlf: 46 85 29 39
Kun seriøse henvendelser.
Bilder:

Flere bilder skaffes på forespørsel.
http://www.big-wheels.no
92 mazda miata 396 rwhp lhd
94 nissan rps180 med rb26dett
94 nissan skyline r32gtr mines lhd (700hk)
o8 mercedes vito kvite skilt
98 Hydrolift f23 350mpi
92 mazda miata 396 rwhp lhd
94 nissan rps180 med rb26dett
94 nissan skyline r32gtr mines lhd (700hk)
o8 mercedes vito kvite skilt
98 Hydrolift f23 350mpi