TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg har kjørt Ferrari 348tb

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#22501  av chris

cameleon skrev: Har aldri vært bort i hverken mondial eller Testarossa. Har kun sett en 512tr på nært hold. 308 derimot eide onkelen min som bore bort i statene over en kort periode. Men det var s mye feil på den så han solgte den etter en liten stund.
Spørs om vi ikke må planlegge en tur til utlandet, med "prøve fete biler" som eneste mål ;)

#23113  av TomG

Ja, uniten er ganske grei, 2 kvartaler unna der hvor mekkern min holder til med bilen min, ligger de feite forhandlerene, vegg i vegg. Ferrari, Masserati, Lambo, Porsche, Audi, Subaru, osv...

Er innom i ny og ne jeg, for å sjekke litt, glo, sikkle og sånn. Ferrari forhandlere er homser alle man!!! Var innom for å få kjøpe en bitteliten lakkboks med Fejaji rød, neihei, det kunne jeg ikke få nei, dvs, etter at jeg sa jeg skulle matche noe lakk med den...banditter!

T

#23123  av cameleon

Kunne ikke få?? Why?

#23124  av Dalan

cameleon skrev:Kunne ikke få?? Why?
De er så blå på den rød-fargen sin atte.. fyameien
Ferrari da vetu.. :roll:
ække verdt å prøve å få den på noe annet enn ferrari mener de vel..

#23127  av cameleon

Humm. Særinger hehe. BTW den derre ferrari fargen er ikke SÅ spesiell da. EN veldig pen farge ja, men jeg har sett penere.

#23167  av Erlend

Kan du ikke bare skrape av en lakkbit av en av Ferrariene der inne og så løse den opp i noe terpentin eller noe da? ;) Da blir de nok kjempeglade, for da slipper de å gi deg en boks :P

#23191  av TomG

Dem mente at modena rød bare hørte hjemme på ferrari, og om jeg skulle ha litt farge måtte jeg kjøpe et 5 liter spann!?!?!?!

Spurte om dem ikke hadde flikke rester eller noe...blei sur han da....

Men de andre forhandlerene er kule, var til Audi og kjøpte lakk for interiøret mitt, "Lake Silver" fin sølv farge. Som jeg skal lakke plastikk delene i interiøret med.

T