TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• da var siste ts-ogn -klistremerket pÃ¥ plass

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #23173  av chris

Litt vanskelig å ta bilder, pga lysforholdene.

CelicaTurbo: jeg synes ikke de hang helt fast på vinduet med det samme. Ene punktumet løsna, og litt av toyota-logoen, mulig det trenger litt tid å feste seg på. det virka fast nå, etter jeg har trykka og gnidd på de lenge med fingrene. håper det ikke løsner bitvis når jeg vasker bil neste gang :)
Vedlegg
med blits
med blits
IMG_1495.jpg (63.99 kiB) Vist 635 ganger
uten blits
uten blits
IMG_1494.jpg (48.83 kiB) Vist 635 ganger
IMG_1491.jpg
IMG_1491.jpg (60.59 kiB) Vist 635 ganger

#23178  av CelicaTurbo

Så bra ut det der.. men litt snodig at merkene ikke hang godt.. er det minste problemet jeg har hatt ihvertfall, men du vasket stedet nøye med såpe som ikke inneholder fett? Og tørket godt så klart :) Ellers, om det er en slik plastfilm på ruten der bak er det jo mulig at det skaper problemer da.. :?

#23180  av chris

CelicaTurbo skrev:Så bra ut det der.. men litt snodig at merkene ikke hang godt.. er det minste problemet jeg har hatt ihvertfall, men du vasket stedet nøye med såpe som ikke inneholder fett? Og tørket godt så klart :) Ellers, om det er en slik plastfilm på ruten der bak er det jo mulig at det skaper problemer da.. :?
ja, vaska godt, brukte ikkenoe såpe som inneholdt fett, tørka godt, først med mikrofiberklut, så med papir, og så med mikrofiber igjen. Men HVIS det blir problemer, at de løsner, så fjerner jeg restene også, og kjøper et speilvendt av deg, hvis du har flere av de liggende. Er mest redd for at det skal løsne når høyttrykksspyleren kommer og gjør jobben sin :?
For det virker som det sitter bra nå, kanskje det tok bare litt ekstra tid for limet å sette seg :)

-edit-
kan kulda ha noe med det å gjøre kanskje? er ganske kaldt ute nå da. oh well.. den som lever får se :P

#23181  av MR2turbo

Stå på! så fint ut det chris :)
good reklame for forumet, vettu ;)

Men sånn alikavel.. har du lakka stagene i toppen av motorrommet røde? :)

#23182  av chris

MR2turbo skrev:Stå på! så fint ut det chris :)
good reklame for forumet, vettu ;)
Jepp, må jo reklamere litt, og jeg må nå si jeg føler meg ganske engasjert også :)
Dette vil vises godt for de som ligger bak meg :) Valgte å ha det helt nede på ruta, for å samtidig gjøre det litt diskret, og ikke i veien for utsynet i det innvendige speilet.
MR2turbo skrev: Men sånn alikavel.. har du lakka stagene i toppen av motorrommet røde? :)
Jepp ;)

Bilde

#23188  av cameleon

Fikk plassert på de chrome merkene mine i dag jeg også. Ble skikkelig stilig synes jeg :D

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... c&start=15

Synes det ble skikkelig fint med sånn på bakruta di også chris :) Håper at de ikke faller av!

#23200  av sindrejl

ble bra cameleon.. hils dama back btw ;)