TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjent ansikt?? hehe

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#22793  av cameleon

Gutter gutter daaa. Det er viktig å ta vare på utsenede sitt :D Bruker selv 3 timer på badet om morgenen der jeg barberer alle ulumskhetene bort både i ansikt og ved skrittet. Deretter smører jeg meg inn med babyoil som må ligge litt slik at jeg får en glatt og fin hud. Før jeg legger på ansiktsmaken så smører jeg meg inn i ansiktet med intimvask (har så mange erogene soner der oppe skjønner dere :lol: ) før jeg så lar kjartan kutte opp agurkbiter som jeg legger over øynene, gullerøtter som jeg pakker inn i nesa og brokkolli som jeg dytter inn i ørene. i munnen bruker jeg å legge en potet.

SÃ¥ der har dere oppskriften gutteeeeeeeeeeeeer :D

I'm cleaning out my closet hehe.

Btw Chris, du må ikke være redd for å komme ut av skapet selv gutten min :) Du må ikke tro at jeg er blind. Jeg ser da hvordan du ser på meg og smiler til meg hele tiden :mrgreen:

#22795  av chris

cameleon skrev: Btw Chris, du må ikke være redd for å komme ut av skapet selv gutten min :) Du må ikke tro at jeg er blind. Jeg ser da hvordan du ser på meg og smiler til meg hele tiden :mrgreen:
Du får seriøst ikke sitte på med meg flere ganger :mrgreen: :mrgreen:

#22796  av cameleon

Hehehehe :D :D :lol: :lol:

Jes kidding bro 8)

#22798  av chris

cameleon skrev:Hehehehe :D :D :lol: :lol:

Jes kidding bro 8)
Nja.. jeg begynner å tvile :mrgreen:

#22801  av cameleon

:mrgreen: Søtnos :mrgreen: :lol:

#22809  av CelicaTurbo

hehehe "gutteeeeeeer" :D (litt stereotype kanskje?)

#22822  av s10ne

Det hjelper å få snakket om det!! :lol:

#22823  av cameleon

Lurer seriøst på hva de andre bilforumene tror om oss når de leser alt dette hehe. De må sikkert tro vi er en gjeng følsomme selvopptatte gutter/jenter som liker å style oss på håret, gå litt på shopping og ta manikyr hehe. :lol:

#22824  av bose

:lol: begynner folk å komme i kontakt med sin indre feminitet? hehe

#22825  av chris

cameleon skrev:Lurer seriøst på hva de andre bilforumene tror om oss når de leser alt dette hehe. De må sikkert tro vi er en gjeng følsomme selvopptatte gutter/jenter som liker å style oss på håret, gå litt på shopping og ta manikyr hehe. :lol:
Ikke bland MEG borti dette her altså! :mrgreen:

#22827  av MRQuoc

:mrgreen: :mrgreen:

#22947  av cameleon

:roll: :roll:

#23005  av Goose

er det noe jeg ikke har fått med meg i denne tråden?