TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥ er det ikke sÃ¥ Lenge til Wrc!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #22459  av Mr2 Mk2

Vell nå har jeg funnet noen bilder av Wrc 3!Ser helt rått ut og 21 biler skal være med...Gleder meg som hund,er som dere vet en stor fan av Wrc..Og dette spillet skal nok bli greit tidsfordriv inntil gt4,som førøvrig ikke kommer før april er dte siste jeg har hørt.(men slikt tar man med noen spader salt) Release date for wrc3 i usa er 7 november..

Her er noen bilder fra Wrc 3,og jeg er absolutt fornøyd! :D

her er mer info:http: //www.tothegame.com/game.asp?id=2886
Vedlegg
screen11_large.jpg
screen11_large.jpg (41.48 kiB) Vist 1575 ganger
screen1_large.jpg
screen1_large.jpg (40.31 kiB) Vist 1575 ganger
screen18_large.jpg
screen18_large.jpg (40.66 kiB) Vist 1575 ganger

#22494  av Mr2 Mk2

chris skrev:WRC3.. er det for PS2 eller PC?
ps2...

#22596  av Bjørni

Noen som har prøvd det nyeste "ColinMcrae Rally"?
Har fått meg nytt ratt og pedaler + prosjektør, så jeg gleder meg til å prøve spillet når jeg får det :)

#22605  av Mr2 Mk2

Bjørni skrev:Noen som har prøvd det nyeste "ColinMcrae Rally"?
Har fått meg nytt ratt og pedaler + prosjektør, så jeg gleder meg til å prøve spillet når jeg får det :)
Jepps lånt det av en kompis no i over en uke...
Helt ok det,men det er som å kjøre en luftpute-båt..Man seiler bare avgårde liksom...Men det er fett nok..Ble veldig glad når jeg såg at Ford Rs200 var med RÅ bil..Men så er det en ford transit på 2tonn og 200hk som er med,skjønner ikke helt vitsen med det..Heller ikke 2cv med 50hk :roll:
Men audi s1 er jo med da 550 hk! og lancia 037 med 325hk og BAKHJULSTREKK den er morsom å kjøre!
Vedlegg
Ford rs200!!!
Ford rs200!!!
thunderdome_rs200_2.jpg (30.12 kiB) Vist 1535 ganger

#22612  av chris

Jeg er fortsatt hekta på Colin 2 jeg, på PC vel å merke. Sinnsyk fartsfølelse på det spillet

#22614  av Mr2 Mk2

chris skrev:Jeg er fortsatt hekta på Colin 2 jeg, på PC vel å merke. Sinnsyk fartsfølelse på det spillet
spilte det for noen år siden på ps2,var faktisk digg det..Et av de bedre..Men begynner å bli gammel da :wink: Men fartsfølelse er noe man mangler på de nyere spillene,kjører i 200 og føles som søndagstur i 30 :roll:

#22620  av chris

Jostein skrev:
chris skrev:Jeg er fortsatt hekta på Colin 2 jeg, på PC vel å merke. Sinnsyk fartsfølelse på det spillet
spilte det for noen år siden på ps2,var faktisk digg det..Et av de bedre..Men begynner å bli gammel da :wink: Men fartsfølelse er noe man mangler på de nyere spillene,kjører i 200 og føles som søndagstur i 30 :roll:
Jepp, enig. Savner litt fartsfølelse i Gran Turismo spillene også jeg, dessverre. Men det er vel det eneste jeg savner også ;)

Når det gjelder Colin 2, så har jeg hørt det er *MYE* bedre på pc enn på ps2, men dette er bare noe jeg har hørt. Har Momoratt og pedaler (force feedback såklart), og fartsfølelsen når jeg suser gjennom skogen i oppimot 200 km/t, den er bare herlig!! Installerte Colin 3 her om dagen, men det fikk bare maskina til å henge, så etter en 3-4 forsøk, og tilsvarende mange reboot's, så ble det avinstallert igjen.