TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• snorkel mr2?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#220318  av inzane2012

A_hjelme skrev:Hva med å lede luften rett inn i innsuget og ikke i motorrommet?
Vil jo bli Ram Air effekt da :)
hehe, var det prinsippet der jeg og mente måtte vere det beste for å unngå den turbulensen som firewalk snakker om:) hehe...men får å oppnå skikkelig RAM effekt så må du vel over mach 2 eller 3:) og det blir kanskje litt vanskelig i en mr2:P hehe

#220334  av roste1

BrennaRacing skrev:
roste1 skrev:ja. jeg har bestilt dette. og jeg fant noen fine til bra på BS bildeler http://www.bsbildeler.no jeg venter på mine enda, de bestiller fra USA og de blir laget på bestilling. så tar noen uker. men se bilde, du MÅ sende mail til de å høre, tror ikke de har fått den ut på siden enda. husker ikke hva jeg betalte jeg, men var det 2900 for begge tro? og de er meget lette å bytte, 2 skruer bare. passer perfekt. etter det jeg har skjønt...

lykke til. blir mye finere å se på (syntes jeg) og hvor mere kald luft, hvor bedre er det jo... treffer mitt kn filter perfekt også.... Jeg gleder meg
De scoopene du har bilde av der syns jeg er pene...De andre får bilen til å se ut som en ubåt :lol:

Ja, jeg likte de aelv jeg. lang ventetid, men jeg gleder meg...
Og servisen på BS bildeler er helt konge!!!!!

#225784  av roste1

da har jeg fått scoopene, men jeg har bestilt noen ande også, siden dette tok lang tid, de ande har jeg fått, så jeg senger de jeg fikk her i starten av uken. Så om noen vil ha de jeg fikk på tirsdag eller onsdag eller noe så si ifra, fis kan disukteres...
men jeg ga 2900,- for de. vanlig pris er 1890 per stykk
selges billig. kan også gi bud. kan disuteres.
dette er salgsanognesn

jeg selger mine scoop nå til mr2 1991- 96 modell. jeg Kjøpte de på BS bildeler, fikk de i eske i dag. da dette tok flere måneder å bestille køpte jeg noen andre i mellomtiden. Så Jeg har nå 2 sett. Jeg selger da de jeg fikk i dag. de har da ikke hvert montert eller noe. ligger i eske enda.
De ser fine ut på bilde, ikke prøvd på bilen. de er like bilde, men rosa. men helt like da.

Pris kan vi si er 2900, men må bort, så kan disuteres- da har du fått samme rabatt som jeg får der. jeg kjører med reklame for bs bildeler.

tror det er 1890 for stykket + lang vente tid.
Dette er begge sider
Vedlegg
mr2 scoop.jpg
mr2 scoop.jpg (37.57 kiB) Vist 511 ganger

#225832  av inzane2012

vist di der er boomex sine snorkler er jeg ikke overrasket over at det har tatt så lang tid, det er jo noe bsbildeler har skrevet på sidene sine, at boomex sliter veldig med leveringstid og sånt...

#225897  av roste1

det er det ikke, det er mni side dette...

men lages på bestilling og fraktes med båt og var i november jeg bestilte de. og da er det jul og alt vett..