TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har noen sett denne før?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #21987  av chris

Hva er dette for slags utgave egentlig?
Vedlegg
toyota celica mf racing - silver[1].jpg
toyota celica mf racing - silver[1].jpg (39.32 kiB) Vist 2032 ganger
toyota celica gt mf - silver.jpg
toyota celica gt mf - silver.jpg (38.9 kiB) Vist 2032 ganger

#22008  av MRQuoc

det er en veldig snerten utgave :D... da mener jeg kittet :]
ser ut som den er tenkt som en utgave fra en "racing-development" , som bruker den under ett eller anna løp i verden :D

#22011  av Ninjamannen78

Photoshop utgave kan man vel si..

#22015  av memo

er nok photoshop ja..

..legg og merke til at vingen ikke "er" der på det andre bildet :P

-m

#22016  av chris

Jojo, men om det er tegna eller ikke var ikke spørsmålet :D ;)

Bare lurte på om det var noe på gang fra toyota sin side, eller noe sånt :)

#22085  av @lpher

chris skrev:
Bare lurte på om det var noe på gang fra toyota sin side, eller noe sånt :)
Lite trolig...dessverre....MEN det var iallefall en jæskla gjennomfort fan-studie av en ZZT230 ;-)

@lpher

#22095  av MR2turbo

den var jo snæxen, da :) Men vinga er nok fra en lancer evo7 og ekstralysa fra en Soarer.. Baklysa ser ikke ut til å passe helt med formen om man ser nøye.. så det er nok photoshop.. :)

#22116  av jan-erik

Tror baklysa kan være fra en EVO8, eller? Vingen ligner også på en som finnes til et av stylingsettene jeg har sett til Celica. Vingen ligner også litt på TRD180 settet som finnes til MK3. Fin vinge det der, og kunne tenkt meg en slik til min bil.

#22127  av chris

Jeg kunne tenkt meg en sånn celica som det der ;)
En forutsetning er såklart at det er en GRUNN til at det er 4 eksoshaler på den :twisted:

#22136  av @lpher

Hmm....plager meg litt dekkdimensjonene på den....den er satt opp som en bakhjulstrekker....med massive slisser bak...dette er ingen spesielt god ide på en forhjulstrekker...så jeg trot nok vedkommende som har koket ihhop dette...satte utseendet i høysetet og gir blanke i om det fungerer in real life ;-)

@lpher

#22141  av chris

@lpher skrev:Hmm....plager meg litt dekkdimensjonene på den....den er satt opp som en bakhjulstrekker....med massive slisser bak...dette er ingen spesielt god ide på en forhjulstrekker...så jeg trot nok vedkommende som har koket ihhop dette...satte utseendet i høysetet og gir blanke i om det fungerer in real life ;-)

@lpher
Stemmer det, når du sier det. Rimelig brede valser bak ja. Kanskje bygget om til RWD :D
Utseendemessig synes jeg den ble rå jeg da ;)

#22412  av bose

Lukta litt NSX og Mustang av de lustinntakene på sida....

#22473  av sindrejl

luft til bremsene vøtt ;)

#22493  av chris

sindrejl skrev:luft til bremsene vøtt ;)
Når høla går rett inn på dekka? :P