TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Bruktbiltest" med video

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2227  av Bjørn E

Her er en litt stilig presentasjon av bilene til to svenske kompiser; Toyota Celica GT4 '90 og Porsche 911 Turbo (930). Ganske stilig video også :)

http://www.zon.se/bil

#2233  av CelicaTurbo

Jepp, har sett den filmen der ja.. og jeg må si det er forbausende at en "relativt standard" GT4 kan fyre opp dekkene i hjulspinn og snurringer så lett som det der? Jeg har jo ikke prøvd selv da men det frister virkelig å prøve en liten tur nå :) Jeg har også sett at det har forbauset et par av USA folka på Yahoo GT4 listen at fyren har klart det med såpass "lite" gamp (260-270hk: 0.9bar, front IC, eksos og luftfilter (og chip?)).

#2234  av Bjørn E

Sant nok, sant nok...... Imidlertid er jeg litt for redd drivverket mitt til å drive med sånne piruetter :( Men ser tøft ut ja.....

#2249  av CelicaTurbo

drivverket skal vist tåle det aller meste av krumspring, jeg er mer redd for motorfester og slikt jeg da.. om jeg noensinne prøver det så gjør jeg det på våt asfalt og stor åpen plass ihvertfall..

men er vel litt for glad i bilen min tenker jeg :)